Designul românesc ne dă vești bune: Ubikubi devine AȘKIA Furniture!

De puține ori până acum am empatizat mai tare cu maxima singura constantă este schimbarea. Se simte în fiecare zi, prin avalanșa de știri și răsucirile de reguli, toate prinse în jurul aceluiași subiect în continuă evoluție și dezbatere. Așa că, mai nou, în zilele în care ajung la noi și vești de schimbare care n-au legătură cu izolarea și declarațiile pe proprie răspundere, aproape că ne bucurăm mai mult decât la finalul unui Made in RO de succes.

Astăzi este una dintre acele zile 🙂 . Mai ales că vestea de azi ține de unul dintre brandurile noastre preferat de mobilier: Ubikubi se transformă și devine AȘKIA Furniture printr-un parteneriat strategic cu ARCADE!

Se întâmplă la 5 ani de la lansare, timp în care Ubikubi a căpătat recunoaștere nu doar la nivel local, ci și internațional, iar noi ți-am povestit adeseori despre inițiativele și portofoliul lor format din 86 de obiecte create de designeri români, produse local și comercializate pe tot globul. Noul brand va continua în același spirit al designului românesc ingenios, cu linii simple și spirit ludic:

“AȘKIA Furniture își asumă o direcție fermă în segmentul producerii de mobilier și de soluții acustice destinate spațiilor de birouri. În contextul actual, lansarea AȘKIA reprezintă, de asemenea, un manifest pentru continuitatea mediului economic: o încurajare de a merge mai departe, de a adapta și a reinventa obiecte, procese sau activități, în beneficiul tuturor”, spune echipa AȘKIA.  

Iar noi recunoaștem că, sub inspirația săptămânilor de work from home, abia așteptăm să descoperim noile piese de mobilier și soluții fotoabsorbante pentru viitoarele spații de lucru 🙂 .

Cât despre coordonatele noului brand, trebuie să spunem că Dragoș Motica va duce mai departe viziunea creativă Ubikubi din postura de director creativ, în timp ce producția colecțiilor actuale și viitoare este preluată de ARCADE.

“Într-o perioadă în care incertitudinea dictează, cred că trebuie să ne încăpățânăm mai mult ca niciodată să continuăm lucrurile pe care știm că le facem bine. Parteneriatul cu Arcade a venit natural. Atât eu, cât și Alexandru Dinu si Marian Comănici – fondatorii ARCADE – credem că experiența fiecăruia dintre noi va completa foarte bine noul brand și noua direcție. Ubikubi devine matur și își schimbă numele în AȘKIA pentru a marca foarte hotărât această schimbare. Așchia nu sare departe de trunchi, însă, așa că ne vom păstra esența și direcția creativă care ne-a ghidat până acum”, spune Dragoș. 

“În ultimii 2-3 ani, am simțit că este timpul să ne prezentăm altfel, că este necesar ca experiența pe care o avem în producție să fie utilizată pentru a crea o gamă de produse proprii, care să fie realizate sub un brand ușor de recunoscut. Așa a apărut AȘKIA,  un nume pe care vrem să îl consolidăm pentru a deveni ceea ce se numește “un brand pozitiv”, sub care toată experiența nostră se va combina cu creativitatea și experiența lui Dragoș, pentru a trece la o noua etapă”, a spus Alexandru Dinu, co-fondator ARCADE

Foto: AȘKIA Furniture

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed