În mod natural, despre Made in RO #allNatural și comunitatea din jurul evenimentului

În mod intenționat, am lăsat ceva timp să treacă după Made in RO #allNatural, cât să ne reenergizăm, să adunăm și să decantăm păreri, așa că revenim cu materialul post-event, ca după fiecare ediție. De data asta, însă, pentru că #allNatural nu ține numai de materialele din care e construit un obiect de design, ci și de atitudini și discursuri firești, “curățate” de artificial, am schimbat un pic perspectiva. I-am abordat pe câțiva dintre designerii români cu care colaborăm și le-am pus o întrebare simplă și directă: “Ce înseamnă Made in RO pentru tine?”. A rezultat o sumă a trăsăturilor Made in RO – Târg ales de design – ești curios?

Made in RO

Made in RO = comunitate

#allNatural

Lemnia – Răzvan Chelu și Diana Daian

Răzvan Chelu, designerul genților și accesoriilor Lemnia, nu a ratat nicio ediție Made in RO începând din 2014, așa că l-am întrebat ce îl motivează să revină de fiecare dată. Și știm că aproape e vreme de plajă afară, deci e greu să te gândești la edițiile MiR de Crăciun, dar declarația lui Răzvan ne-a confirmat că suntem pe drumul pe care voiam să fim și pe care ni l-am asumat încă de la început. ♥

“Parcă nu simți că vin sărbătorile dacă nu asculți colinde la Made in RO! Firește, sună ca o glumă acum, dar mă bucur că a devenit o tradiție să punem față în față la fiecare eveniment comunitatea de designeri dedicați și comunitatea de cumpărători fideli, interesați nu doar de obiecte, ci și de traseul designului românesc și asta mă face să revin de fiecare dată”, ne spune Răzvan.

Made in RO = vizitatori informați și bază pentru proiecte viitoare

#allNatural

Alexandra Lăzărescu și Halfdrop

Alexandra Lăzărescu și Alexandra Petrache, designerii HALFDROP, au adus la Made in RO #allNatural colecția de așternuturi și textile pentru casă “Harvest”, completată cu piese noi și modele geometrice pe care le-am trecut la capitolul preferate. Și nu am fost singurii 🙂 .

“Am fost plăcut surprinse să primim întrebări despre piese anume, modele anume – vizitatorii veniseră cu liste de produse și branduri pe care voiau să le cerceteze în amănunt. Asta ne-a demonstrat încă o dată că o participare la Made in RO înseamnă să ajungem exact la oamenii pentru care creăm și să ne inspirăm din feedback-urile lor”.

Ne-au povestit și că un investitor din industria hotelieră a venit special pentru HALFDROP la Made in RO, în ideea de a pune bazele unei posibile colaborări pentru amenajarea (pe zona de textile) unui boutique hotel. Le ținem pumnii!

Made in RO = reach în creștere

#allNatural

Vasile Rotariu și Atelier 437

Da, genul acela de reach care iese din online și pătrunde în offline, de fiecare dată când designerii au ocazia să discute direct cu publicul căruia se adresează, așa cum se întâmplă la Made in RO. Vasile Rotaru, designerul Atelier 437, ne-a vorbit exact despre asta:

“Ultima dată când am ieșit cu piesele în fața clienților a fost în decembrie, la Made in RO #10, deci când am aflat de noua temă, am decis că e momentul pentru un nou puseu de inspirație. Așa că am creat piese noi pentru ediția #allNatural, din cânepă, care ne-au dat ocazia să ne creștem din nou reach-ul și să discutăm cu oamenii despre ceea ce creăm, să le aflăm părerile și să ne trasăm noi direcții”.

Made in RO = feedback, feedback, feedback și apoi optimizare

Made in RO

Anca Dragu (Una ca Luna), Ioana Streza și Alex Burlacu (Contemporia)

Made in RO

Ideea colecției “Pick me!”, o colaborare Contemporia și Una ca Luna, a apărut în iarna trecută, la ediția anterioară Made in RO, când designerii s-au hotărât să creeze împreună piese de bijuterie din metal prețios și ceramică. Treptat, ideea a prins forma cerceilor versatili, cu bază fixă și accesorii felurite, care au ieșit pentru prima dată în public la Made in RO #allNatural. Feedback-ul vizitatorilor era, deci, esențial pentru ei. Noua lor colecție a prins podiumul celor mai populare proiecte ale acestei ediții, desemnate prin votul publicului, după Urban Woods (mese din lemn) și NOAH (ceasuri din lemn).

“Când am aflat de tema evenimentului, ne-am dat seama că ni se potrivește perfect și e prilejul cel mai nimerit să ne prezentăm colecția în premieră. Așa că am turat motoarele ca să fim gata la timp, am ieșit în forță și la finalul celor două zile de eveniment am plecat foarte încântați că lumea s-a bucurat să probeze cerceii, să ne dea feedback, să ne povestească ce le-ar plăcea în plus. E întotdeauna binevenit să vorbim direct cu cei care ne poartă bijuteriile”, ne-au explicat designerii.

Made in ROMade in RO = calitate, nu cantitate. Selecție, nu orice lângă orice

Made in RO

Încheiem discuția noastră cu unul dintre brandurile care s-au dovedit a se număra printre preferații voștri potrivit votului oferit de public la Made in RO #allNatural: ceasurile cu cadrane din lemn NOAH. Echipa NOAH, Ruben Perju și Iosif Harasemiuc, au participat pentru prima oară prima dată la Made in RO în primăvara lui 2015, iar de atunci au fost nelipsiți. De ce?

“Pur și simplu, ne-a plăcut întotdeauna că Made in RO este un eveniment curat, bazat pe o selecție, în care calitatea primează în fața cantității. Vizitatorii sunt exact cei pe care mizăm și noi atunci când ne creăm ceasurile, oameni atenți la detalii, la funcționalitate și estetică, așa că știm întotdeauna că o să avem interlocutori avizați când venim la evenimentul vostru”.

Dar voi? Voi de ce reveniți la Made in RO? 🙂

Iar noi vă promitem că, pe măsură ce mai primim păreri, vom actualiza materialul. 🙂

Fotografii: Luminița Popescu

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed