Ce avantaje îți aduce un curs de Personal Branding? De vorbă cu Larisa Petrini și Simona Gherasim.

În sesiunea de toamnă, de pe 12 septembrie, la școala Creative Learning începe o nouă ediție a cursului de Personal Branding. Trăim într-o lume în care constantele sunt competiția și schimbarea. Și, fie că o conștientizăm sau nu, ne alegem partenerii de afaceri în funcție de reputația lor și claritatea cu care-și comunică avantajele unice. La rândul nostru, suntem aleși și propulsați în carieră pe aceleași principii.

Cursul de Personal Branding te va ajuta să descoperi, pe parcursul celor 4 ateliere intensive, care sunt atu-urile tale unice şi cum să le comunici eficient angajatorilor sau clienţilor. Astfel, devii un must-have şi îţi asiguri nu doar un loc de muncă, ci o carieră stabilă și independentă.

Găsești toate informațiile despre programă, desfășurare, costuri, aiciCursul începe pe 12 septembrie 2015. Au început deja înscrierile, iar numărul locurilor este limitat.

Te înscrii la: contact@creativelearning.ro
Tel.: 0721 98 44 67
www.creativelearning.ro

Facebook Creative Learning

Vizual-Curs-Personal-Branding

Vei fi ghidat în descoperirea brandului personal câștigător de Larisa Petrini, cu o experiență de peste 12 ani în domeniul comunicării, având expertiză în Personal Branding, Managementul Reputaţiei şi Comunicare de Criză, și de Simona Gherasim, certificată ca Personal Branding Strategist de către Reach, liderul mondial în domeniu. Împreună formează echipa Shero, un proiect care oferă prima formulă completă de branding personal, adresată femeilor din România.

Untitled-1Larisa Petrini & Simona Gherasim

 Pentru că este un domeniu foarte important care începe să se impună și la noi, am stat de vorbă cu Larisa și Simona despre cum te poate ajuta un astfel de curs în viața profesională și cea personală. Iată de ce ar trebui să-l urmezi.

Designist: Mai are nevoie o femeie de succes de Personal Branding? De ce?

Larisa& Simona: Noi credem  o femeie de succes are permanent nevoie de branding personal. Acest proces este ca o călătorie continuă. Brand-ul personal evoluează permanent aşa cum evoluăm şi noi. Esenţa brand-ului va rămâne mereu aceeaşi, însă obiectivele persoanei, mediul în care se manifestă acel brand se actualizează permanent. Prin urmare este necesară o actualizare permanentă în partea de armonizare şi difuzare a brandului personal.

Designist: Există prejudecata Brandul Personal vine instinctiv, se dezvăluie de la sine. Şi i-ar ajuta mai degrabă pe cei mai neîncrezători în forţele proprii, care nu ştiu se comunice. Cum combateţi voi această prejudecată?

Larisa& Simona: Întradevăr, există situaţii în care anumiţi profesionişti au reuşit îşi cristalizeze singuri, instinctiv un brand personal. Acest proces în cele mai multe cazuri a fost unul cu încercări reuşite şi mai puţin reuşite. Noi acompaniăm cursanții  scurteze drumul către această dezvăluire. Cu siguranţă o pot face şi singuri, însă alături de noi o fac într-un timp mai scurt şi mult mai eficient.

Designist: Se vorbeşte în România despre Personal Branding?  Cum e perceput acest domeniu al dezvoltării personale în viaţa profesională? Tinde el devină un must-have pentru cei ce-şi doresc o carieră stabilă, de succes în contextul atât de competitiv?

Larisa& Simona: După părerea noastră, a început se vorbească foarte mult despre branding-ul personal şi în România. Contextul actual extrem de competitiv, accesul facil la tehnologie şi viteza cu care ne schimbăm sau ajustăm drumul în carieră fac ca Personal Branding-ul devină un must-have.

Designist: Atunci când vorbim de strategia de brand a unui business, spunem despre ea e un proces continu, de lungă durată. Cum stau lucrurile în Personal Branding? Nu este şi aici vorba de un plan permanent de comunicare şi acţiuni?

Larisa& Simona: Cu siguranţă este vorba despre o actualizare permanentă manifestată mai ales în comunicare. La fel ca orice brand, şi brand-ul personal evoluează permanent, aşa cum evoluează şi persoana. Cum spuneam şi mai sus, deşi esenţa brand-ului va rămâne aceeaşi, obiectivele persoanei, mediul în care se manifestă acel brand se actualizează permanent. Prin urmare este necesară o actualizare permanentă în partea de armonizare şi difuzare a brandului personal.

Designist: În acest caz, cursul de Personal Branding reprezintă mai degrabă punctul de start în dezvoltarea unei cariere independente, puternice, influente?

Larisa& Simona: Noi am spune acest curs reprezintă un salt la următorul nivel în carieră sau afacerea lor, oricare ar fi nivelul prezent. Acest curs îi ajută pe participanţi preia controlul carierei lor şi ştie ce au de făcut pentru a-şi realiza obiectivele.

Designist: Am mai identificat o prejudecată: Personal Branding-ul este un curs destinat doar top managerilor, jucătorilor de la vârful piramidei profesionale sau personalităţilor din industria de media şi divertisment. Care sunt argumentele lucrurile nu stau deloc (doar) aşa?

Larisa& Simona: Cursul de personal branding este adresat tuturor profesioniştilor care doresc atingă într-un timp mai scurt următorul nivel al succesului, respectânduşi autenticitatea. A şti ce ai unic de oferit este vital pentru orice persoană indiferent de nivelul la care se află în carieră sau afacere.

Designist: Aveţi de-a face cu caractere puternice: profesionişti din diverse domenii, femei care ştiu ce vor. Nu le vine uneori greu se lase ghidate se vadă şi altfel? Cum evoluează, pe parcurs,relaţia dintre ele şi voi?

Larisa& Simona: Nu, dimpotrivă. Toate clientele cu care am lucrat au fost foarte deschise şi s-au bucurat din plin de proces. Cu siguranţă un rol important în această deschidere l-a avut şi siguranţa că metodologia este una testată, procesul Reach fiind, la nivel mondial, cel mai cunoscut proces de branding personal. Lăsându-ne pătrundem în spaţiul lor personal, clientele noastre ne devin companioni dragi.

foto 3 Personal Branding

Designist: Ne puteţi da câteva exemple de beneficii concrete din viaţa voastră profesională în urma Personal Branding-ului? Sau din viaţa profesională a celor cu care aţi lucrat?

Larisa& Simona: Beneficiile sunt numeroase, printre cele mai importante am enumera:

Valoare adăugată şi continuitate: studiile arată oamenii sunt dispuşi plătească cu până la 70-100% mai mult pentru un brand. În faţa competiţiei dure şi a felului în care evoluează tehnologia şi mediul digital, genericele de obicei pierd. Brandul personal ajută în a fi prima alegere. De exemplu, Loredana, care are un brand personal foarte puternic, va fi solicitată şi va percepe tarife mai mari decât alţi artişti care nu se bucură de un brand personal bine conturat.

Influenţă: un brand personal aduce prestigiu şi ajută major în a influenţa proiectele la care persoana participă sau cauzele în care este implicată. Prezența Nadiei Comăneci în proiectul 10 pentru România a determinat cu siguranță ca numărul fetiţelor care s-au înscris la preselecţie să fie unul foarte mare.

Independenţa şi controlul carierei: o persoană cu un brand puternic îşi poate alege uşor clienţii sau angajatorii. Brandul Personal îţi oferă portabilitate şi permite reputaţiei călătorească cu tine.

Împlinire personală şi profesională.

untitled

Loredana, un exemplu de brand personal puternic

Designist: Beneficiile Personal Branding-ului nu se opresc doar la carieră, nu-i aşa? E vorba şi de oconştientizare mai clară a priorităţilor în viaţă, pasiuni included?

Larisa& Simona: Da, cursul de branding personal are printre beneficii o creştere a conştientizării de sine: lucrul intens cu dorinţele, obiectivele, credinţele, valorile şi pasiunile persoanei o ajută să aibă o viziune îmbunătăţită asupra vieţii pe care o trăieşte, ştie care sunt domeniile în care poate face diferenţa şi unde îşi doreşte ajungă.

Designist: Sunt şi oameni care cred haina succesului e ceva cu totul străin, tu trebuie teajustezi, de multe ori nefiresc acestei haine. Cum i-ar ajuta un astfel de curs conştientizeze  fraza „stă în puterea ta realizezi tot ce îţi doreşti” nu e un şablon? pot şi descopere şansele unice.

Larisa& Simona: Cu siguranţă cursul este pentru acei profesionişti care ştiu pot avea succes însă nu ştiu cum pot ajunge acolo mai repede. Noi îi ajutăm facă un mare pas înainte şi îşi descopere un brand personal autentic şi câştigător pe care îl folosească pentru a se bucura de succesul profesional pe care şi-l doresc.

O nouă ediție a cursului de Personal Branding începe în sesiunea de toamnă a școlii Creative Learning, pe 12 septembrie. Au început deja înscrierile, iar numărul locurilor este limitat.

Găsești toate informațiile despre programă, desfășurare, costuri, aici.
Te înscrii la: contact@creativelearning.ro
Tel.: 0721 98 44 67
www.creativelearning.ro

Facebook Creative Learning

foto 3 Personal Branding

 

One Comment

  1. Interesant …

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our BlogVisit Our BlogVisit Our Blog