Într-o seară, un om intră într-un bar. Într-un home bar. Din propriul lui living.

Da, știm, am cam fragmentat gluma. De fapt, nici nu e vorba de o glumă, e chiar realitatea. Și asta pentru că, dacă vreodată te-ai gândit (și tu!) că n-ai vrea nici să contramandezi întâlnirea pe care ai stabilit-o cu prietenii într-un bar, nici să te desprinzi din livingul tău cool și confortabil, îți povestim noi mai jos care e scenariul perfect: și home bar care se integrează perfect în amenajarea ta, dar o completează cu elemente urbane, și prieteni, și o seară memorabilă. Se ocupă de asta campania Heineken Home Bars, gândită ca tu să nu ratezi nici măcar un moment din spectacolul de neratat din UEFA Champions League, chiar dacă te hotărăști să rămâi acasă. 

Indiferent cum îți imaginezi că arată barul ideal – cu lumină difuză și elemente industriale? Minimalist și eliberat de artificii? Eclectic și punctat de asimetrii îndrăznețe? – cel mai probabil în ecuație intră și un ecran pe care să vezi toate detaliile meciului. Dar și ceva bere rece, mai ales ca vine căldura. Stai fără grijă, dacă te înscrii în campanie, Heineken® va prelua responsabilitatea asta și îți va aduce: un sistem audio-video ultra performant, un Heineken Blade și serviciile unui barman profesionist, un minicooler plin cu bere și atmosfera de bar creată chiar la tine acasă ?.

Pe pagina campaniei găsești datele meciurilor pe care le poți alege ca să primești propriul home bar. Dar ce este, de fapt, un Home Bar și de ce s-au gândit cei de la Heineken® să creeze o astfel de experiență?

„Simplu și pe scurt: un Home Bar este un mix memorabil de fotbal, locuri VIP, gustul berii reci pe care o ai la îndemână pe parcursul întregului meci, energia și entuziasmul prietenilor, compania unui barman profesionist Heineken®, multă dispoziție bună și totul fără aglomerație, cozi, rezervare sau situații neașteptate care te pot împiedica să te bucuri de momentele importante ale meciului. Am creat acest loc în care Heineken® ajută consumatorii să trăiască experiența UEFA Champions League la cote maxime, în confortul casei lor. Pentru ca aceștia să nu piardă nicio fază din spectacolul de neratat”, explică Anca Mușat, Director Marketing HEINEKEN România.

home bar

Dacă te întrebi ce-i cu home bar-ul din imaginile de mai sus, îți spunem că nu e vorba (doar) de un exemplu de amenajare: în campania Heineken Home Bars sunt implicați vedeta TV Cabral Ibacka și fostul fotbalist Ciprian Marica. Iar în video-ul de mai jos vezi cum s-a desfășurat una dintre serile lor cu momente de neratat 🙂 .

Ne știi deja – ne place întotdeauna să descoperim locuri noi în oraș. Așa că, dacă o să te numeri și tu printre câștigătorii campaniei, abia așteptăm să vedem cum ți-ai amenajat propriul Heineken Home Bar. Nu uita să te înscrii aici ca să intri în concurs!

Fotografii: prin HEINEKEN România

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed