Ne mărim echipa! Designist caută event maker.

Căutăm un om organizat și creativ, cu experiență în evenimente, ancorat în industriile creative, care să se implice în proiectele noastre offline: târgul Made in RO + cursurile și atelierele Creative Learning.

Tipul jobului: freelance, project based, cu posibilitatea de full-time
Când avem nevoie de tine: ASAP
Esențial: să cunoști domeniile în care ne desfășurăm activitatea, să fii hands-on, să ai talentul de a-i organiza pe ceilalți, să ai puterea de a convinge și de a lega parteneriate și, nu în ultimul rând, să fii capabil să-ți măsori munca depusă prin rezultate.

Ce fel de om căutăm (sau lista de must have):
– să ai preferabil 2-3 ani de experiență în organizarea de evenimente, inclusiv în negocierile cu furnizorii și gestionarea (redactare, întocmire) de contracte și facturi
– să ai simț estetic, rigoare și atenție la detalii
– să fii extrem de bine organizat, vigilent, să ai inițiativă
– să fii decision maker și să poți lucra autonom
– să știi să gestionezi eficient și constructiv o situație de criză
– să fii people oriented, să comunici cu talent și elocvență, oferind informații precise, bine articulate
– să înveți rapid lucruri noi și să fii multitask
– să scrii impecabil în limba română și să cunoști limba engleză la un nivel avansat
– să ai abilități de Client Service și Project Management
– să deții o bază de date dobândită din propria experiență, care să includă furnizori de servicii – catering, tipografii, agenții media, materiale publicitare, locații etc.
– ideal: să ai carnet de conducere, categoria B

 Ce presupune acest job:

– să participi la dezvoltarea conceptelor de evenimente și să le organizezi de la A la Z
– sa fii la curent cu piața evenimentelor de profil și cu cea de cursuri creative, să propui noi direcții de dezvoltare și să faci ca lucrurile să se întâmple
– să întocmești și să gestionezi bugetele de proiect
– să-ți asumi responsabilitatea pentru aspectele unui eveniment și să găsești soluții optime
– să porți negocieri cu furnizorii, să ceri oferte, să gestionezi participanții la eveniment, să găsești rezolvari practice și tehnice
– să redactezi și să susții prezentări, să întocmești chestionare, sondaje, rapoarte, deconturi
– să lucrezi atât de bine în Excel, Power Point, Word, încât să ne dai lecții, iar în social media să te simți ca peștele-n apă
– să știi ce să ceri unui graphic designer sau unei tipografii iar CMYK, RGB, HDMI, A6 finit, A2, EPS, PNG, TIFF, DPI să nu fie doar o înșiruire de litere și cifre
– WordPress Editor, MailChimp, SurveyMonkey – do they ring a bell?
– să călătorești, ocazional, în interes de serviciu

Dacă și NUMAI DACĂ ți se potrivește acest job și îl vrei cu adevărat, trimite la designist@designist.ro:
– CV-ul tău, în limba română sau engleză
– propunerea ta pentru dezvoltarea și organizarea unui workshop creativ, pentru 15 persoane, cu o durată de 4 ore, care ar putea să intre în portofoliul Creative Learning. Ne interesează să vedem care sunt toți pașii pe care i-ai urma: de la concept, trecând prin ce ai cuprinde în buget, până la follow-up și feedback. Formatul (word, pdf, excel etc.) în care ne trimiți această propunere rămâne la alegerea ta.

Așteptăm CV-ul și propunerea până pe 12 octombrie 2018.

Le vom răspunde doar candidaților de pe short list. CV-urile trimise fără propunerea de mai sus nu vor fi luate în considerare.

Mult succes!

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed