Antreprenorii creativi vor putea avea propriul magazin în Băneasa Shopping City!

MOOZA Pop Up Store oferă o primă experiență comercială pentru antreprenorii creativi, în Băneasa Shopping City. În curând, cei mai creativi antreprenori ar putea avea propriul magazin în Băneasa Shopping City, hotspot-ul orașului pentru cei care caută cele mai noi trenduri în shopping și entertainment.

MOOZA Pop Up Store este o inițiativă unică în România, prin care Băneasa Shopping City își propune să susțină tinerii designeri să-și dezvolte afaceri sustentabile, oferindu-le o primă experiență comercială.

În ultimii ani, micile business-uri creative s-au afirmat tot mai mult în industria design-ului autohton. Din ce în ce mai mulți români aleg să își personalizeze stilul de viață cu produse unice, realizate manual sau în serii limitate. Efervescența din jurul Romanian Design Week este numai unul dintre exemplele care ne pot da măsura creativităţii și a nevoii de afirmare a designerilor români. Cu toate acestea, pentru tinerii antreprenori, calea către succes este adesea plină de obstacole.

Mooza - pop-up-store - Designist

Băneasa Shopping City înţelege provocările pe care antreprenorii creativi le întâmpină atunci când pășesc în lumea business-ului. Deoarece chiar şi cele mai inovatoare proiecte au nevoie de un imbold pentru a-şi lua avântul, Băneasa Shopping City le propune o provocare: cele mai „votate” proiecte din domeniile creative pot avea propriul magazin în mall-ul celor preocupați de cele mai noi trenduri. MOOZA Pop Up Store, un spațiu utilat şi complet decorat, va găzdui în fiecare lună produsele câte unui antreprenor din domenii precum design vestimentar, accesorii, design interior sau produse cosmetice.

„Există un trend în a-ți «condimenta» stilul cu produse hand made, care au în spate povești personale. Observăm, de asemenea, că design-ul autohton prinde putere și din ce în ce mai mulți oameni caută să poarte ținute-concept. Băneasa Shopping City este locul de întâlnire și shopping al oamenilor cu stil și personalitate. Ne dorim ca experiența pe care le-o oferim să fie marcată și de bucuria de a descoperi produse originale, unicat, «hand crafted»”, spune Hanny Bratu, director de marketing al Băneasa Developments.

Pentru a putea obține spaţiul, antreprenorii trebuie să îşi înscrie campania de promovare a brandului pe platforma proiectului MOOZA Pop Up Store, disponibilă pe pagina www.baneasashoppingcity.ro, și să strângă cel mai mare număr de voturi.

Mai multe detalii despre MOOZA Pop Up Store puteți citi în secțiunea dedicată din www.baneasashoppingcity.ro.

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our BlogVisit Our BlogVisit Our Blog