MATERIA devine un eveniment european pe 4 și 5 noiembrie

Odată cu toamna, evenimentele se aglomerează, așa că e momentul să-ți faci planuri pentru următoarele săptămâni. Noi te ajutăm cu sugestii: pe 4-5 noiembrie, trece-ți în agendă târgul MATERIA de la Sala Dalles. Mai ales că printre expozanții de anul acesta se numără și designeri europeni care au trecut printr-un atent proces de selecție. Designerii își vor prezenta în premieră noile colecții și cu siguranță vei găsi ceva care să te fascineze pentru că și tu știi, la fel ca noi, că pielea este un material care spune povești.

MateriaSigur ai un obiect din piele care îți aduce aminte de un moment special: o cină romantică sfârșită cu un sărut și un zâmbet, cea mai stylish petrecere sau o întâlnire de business care ți-a salvat afacerea. Atitudine, emoție, creativitate, fetiș, dorință sau libertate. Tu ce cuvânt ai alege ca să descrii pielea?

DaDa

“Prezența participanților străini deja de la a treia ediție MATERIA este o validare a faptului că mergem în direcția bună. Îmi doream acest lucru, dar nu m-am așteptat să se întâmple atât de repede. Târgul MATERIA a fost primit cu un entuziasm fantastic, poate și datorită conceptului – suntem singurul târg din România care promovează creațiile contemporane din piele – ceea ce înseamnă o susținere constantă a creativității, exprimată prin acest material atât de versatil. Edițiile precedente ne-au demostrat că publicul român își dorește obiecte inedite și de calitate și ne dorim să îi surprindem la fel de plăcut și la această nouă ediție”, spune Dan Pierșinaru, organizatorul târgului MATERIA.

Dan Pierșinaru: “Misiunea noastră este să promovăm creativitatea în domeniul pielii. MATERIA crede în parteneriatul târg-designeri, o formulă în care ambele componente sunt esențiale pentru a crește”.

Înaintea celei de-a treia ediții a târgului MATERIA, a avut loc întâlnirea MATERIA, care are ca scop clar creșterea și susținerea unei noi comunități creative a celor care au ca prim material de lucru pielea, prin aducerea lor în același spațiu și oferirea accesului la specialiști în domeniul retail-ului și business-ului în modă. Moderatorii întâlnirii au fost Mirela Bucovicean, fondatoarea platformei dedicate designului românesc Molecule F, și Viorela Lucescu, designerul brandului LIA Essentials, care au dezbătut alături de invitați subiecte legate de poziționare, branding și vânzări. Discursul celor doi speakeri s-a axat cu rapiditate pe subiectul calității produsului pe care un designer îl realizează. Aceștia au pledat pentru atingerea calității și menținerea ei pentru a putea vorbi de o creștere organică în acest domeniu.

Mirela Bucovicean: “Cunoașterea și adaptabilitatea la piața pe care ți-ai propus să activezi reprezintă criterii fundamentale pentru succesul business-ului tău. Este esențial să îți definești bine targetul pentru a știi ce să oferi și cum să comunici”.

Anul acesta vor fi prezente în București brandurile europene Giulia Boccafogli și Maison Dressage din Italia și Christina Karakalpaki din Grecia, cu o selecție inedită de coliere, genți și rochii.

Fotografii: Ionuț Dobre

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our BlogVisit Our BlogVisit Our Blog