“We design the people, the world copies us”, cu Ian Anderson – The Designers Republic

Britanicul Ian Anderson, fondatorul studioului The Designers Republic, este prezent pe 26 septembrie la Timișoara, unde va susține, în premieră în România, o conferință și un workshop la invitația micro-muzeului de artă tipografică și design TypopassageTM.

Program:
Vineri, 26 septembrie

11:00 – Înregistrarea participanților
12:00 – CONFERINȚĂ: A TO Z OF TDR
14:00 – Suppa/Snacks open bar
15:00 – WORKSHOP: POINTLESS
21:00 – Ian Anderson DJ set vs. anonimTM

Unde?
Typopassage – D’arc Mal, Podul Tinereții (în caz de vreme nefavorabilă: D’arc Café din P-ța Unirii)

Participare
100 lei (în limita locurilor disponibile). Include: conferință, workshop, brunch & party.

Mai multe detalii despre eveniment aici.

poster-rgb-for-mail-distrib

THE DESIGNERS REPUBLIC™ a avut un impact semnificativ asupra culturii vizuale din ultimele decenii, impact ce s-a extins la nivel global dincolo de granițele designului grafic,  definind limbajul vizual al muzicii dance/electronice și influențând masiv imaginea jocurilor pentru consolele Sony Playstation. Legiunile de fani de pe toate meridianele și influența majoră asupra unei întregi generații de designeri confirmă statutul de ”cel mai copiat studio de design din lume” al TDRTM.

Ian Anderson este liderul studioului The Designers RepublicTM, este un designer auto-didact (a studiat filosofia la Universitatea Sheffield). A luat primul contact lumea designului grafic realizând coperți de albume pentru trupele cunoscuților. Aceștia l-au recomandat altor trupe și curând au urmat și proiecte de design în domenii asociate muzicii (branduri culturale destinate tinerilor, industria jocurilor video (Grand Theft Auto), îmbrăcăminte, electronice (Sony aibo), băuturi răcoritoare (Coca Cola).

Staruri ale scenei muzicale britanice au apelat la serviciile TDRTM: Aphex Twin, Autechre, Jarvis Cocker/Pulp, Ministry of Sound, Supergrass, Towa Tei, Moloko, The Orb etc. Stilul aparte al studioului i-a adus recunoaște rea la nivel mondial, urmată de colaborări cu marile branduri, atât comerciale (Adidas, Cartoon Network, Detroit Underground, MTV, Nickelodeon, Nokia, Orange, Pringles, Reebok, Sony, Swatch, VH-1) cât și culturale (EXD – Bienala Lisabona, Universitatea de Arte din Manchester, Festivalul de film documentar DOC/FEST din Sheffield etc).

Typopassage este un micro-muzeu al designului de literă – este un spațiu expozițional neconvențional, un muzeu în aer liber deschis non-stop și accesibil gratuit. Evenimentele TypopassageTM (expoziții, conferințe, ateliere de design grafic) își propun articularea unor dialoguri vizuale între designeri contemporani, nume consacrate sau figuri emergente ale scenei internaționale și autohtone, ale căror lucrări acoperă întregul spectru stilistic de azi.

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our BlogVisit Our BlogVisit Our Blog