Înscrie-te la cursul de Strategie de brand, by CREATIVE LEARNING, în sesiunea de toamnă
Dăm startul unui nou curs de Strategie de brand, susținut de expertul în branding Ștefan Liuțe, în cadrul sesiunii de toamnă a școlii de cursuri creative și interactive CREATIVE LEARNING. Dacă vrei să prinzi un loc la curs toamna asta, scrie-ne cât mai curând pentru înscriere. Toate detaliile despre curs le afli de pe www.creativelearning.ro. Te înscrii la: contact@creativelearning.ro Cursul de Strategie de brand se adresează atât celor cu un junior & mid-level în branding, dar și profesioniștilor din alte domenii, tuturor celor care doresc să aducă valoare propriului business printr-o arhitectură de brand coerentă. Cursul este structurat în 5 întâlniri de seară (de câte 2 ore), plus un workshop (de 4 ore), în care vei aplica ce ai învățat la curs. Găsești programa detaliată pe www.creativelearning.ro. În ultima vreme se vorbește mult despre start-up, despre antreprenoriat. Una din “criticile” necesare ar fi profesionalismul, coerența demersului reflectată într-o clară arhitectură de brand. Așa cum spune Ștefan Liuțe, “un antreprenor trebuie să știe (cât mai multe lucruri despre) branding pentru că e principalul responsabil de succesul afacerii.”
Cea mai importantă investiție pe care o poți face este să înveți și să lucrezi cu profesioniști. Sau, cum ar spune Ștefan: “trebuie să devii confortabil cu ideea de schimbare continuă”. La cursul de Strategie de brand vei înțelege & depăși cele două mari prejudecăți despre branding și vei învăța că: 1. „Brandingul NU înseamnă ceva de fațadă, superficial.” Vei învăța despre importanța acestui domeniu – brandingul – care acum începe să fie mai bine cunoscută și la noi, despre strategiile și soluțiile care, corect explicate & aplicate, pot crește valoarea afacerii tale. Iar fiecare aspect teoretic vine însoțit de studii de caz reale, analiza comportamentului brandurilor de pe piață etc. Vei schița strategia, elementele de identificare, de comunicare și de comportament/relaționare ale unor branduri imaginare sau ale propriului brand, explicând felul în care acestea generează valoare pentru ele și pentru clienții lor. În cadrul workshop-ului, veți forma grupe și fiecare echipă va prezenta strategia brandului (real sau imaginar) creat. Fiecare prezentare primește atât feedback-ul lui Ștefan Liuțe, dar și al celorlalte echipe. La final, cel mai bun proiect primește un premiu. Și, pentru că vrem ca experiența cursului să fie totală – de la locul unde se desfășoară, la atmosferă și până la gustarea de la pauză -, workshop-ul a inclus și delicii de design, într-o scenografie culinară semnată Flori de Mentă. Și câteva păreri ale cursanților, după sesiunea de primăvară:
Dacă vrei să prinzi un loc la cursul de Strategie de brand toamna asta, scrie-ne cât mai curând pentru înscriere. Toate detaliile despre curs le afli de pe www.creativelearning.ro. Te înscrii la: contact@creativelearning.ro
|