Ne-a plăcut noua amenajare a showroom-ului PIATRAONLINE
Am ajuns prima dată în showroom-ul PIATRAONLINE anul trecut în vară, pe când amenajarea interioară era încă în schimbare. Însă vă putem spune și acum, cu ochii închiși, cât de mult ne-au plăcut detaliile recepției. Între timp, showroom-ul este complet transformat, iar recepția îmbogățită cu motive noi. Și e bine să rămâneți cu ochii deschiși, pentru că mergem în vizită în cel mai mare showroom pe piatră naturală (are 1.000 de metri pătrați), a cărui scenografie cu poveste este semnată de echipa Phenomena Laboratory. Recepția, personalizată cu mozaic cu motive tradiționale. Mixul de marmură și lemn are un impact aparte! Miorițele asortate mozaicului etno au fost create cu ajutorul unui artist plastic. De-a lungul timpului v-am mai povestit pe Designist despre proiectele Phenomena Laboratory, în special pe partea de design de obiect. Dar și despre noutățile PIATRAONLINE. Povestea conturată de echipa Phenomena îl are în centru pe Mr. Wow, personajul din piatră care te întâmpină la intrarea în showroom și te ghidează spre diverse zone ale spațiului. Și, ca în toate poveștile, vei trece prin labirintul de piatră, vei ajunge în zona Îngerilor, vei experimenta Aleea Conceptelor, iar la final, poți da o tură cramei și celorlalte spații expoziționale. Accesul la primul nivel al showroom-ului De la spațiile expoziționale, la birourile echipei, totul arată wow. Iar pentru a afla mai multe despre culisele amenajării și noutățile din showroom am stat de vorbă cu Mariana Brădescu, Business Development Manager PIATRAONLINE (Rockstar Construct). Designist: Showroom-ul este acum finalizat și este cel mai mare showroom de piatră naturală din România. Cât timp a durat amenajarea lui și care a fost statement-ul pe care doriți să-l transmiteți prin noua imagine? Mariana Brădescu: Amenajarea efectivă a durat șase luni – noi funcționam într-un spațiu mult mai mic, la aceeași adresă, dar ne doream un showroom încăpător și aerisit, în care să putem pune mai bine în valoare piatra naturală prin spații-concept și o poveste închegată. Am vrut un spațiu care să inspire, care să vorbească pentru noi și să transmită pasiunea noastră pentru acest material absolut fascinant, și cred că am reușit să îl construim. Am lucrat cu echipa Phenomena Laboratory , cu care ne-am înțeles excelent și către care merg mulțumirile noastre. Unul dintre spațiile de întâlnire și discuții, de la etaj Pe ce ți-ai dorit să fie pus accentul în noua amenajare: care este firul roșu de urmărit în spațiu? Vizita în showroom este un itinerariu. La parter, avem recepția cu motive tradiționale românești; apoi labirintul (care are o semnificație specială pentru noi, acolo sunt expuse strict tipuri de piatră din primii ani de existență a companiei noastre); apoi zona Îngerilor – coloanele de bazalt de la ieșirea din labirint. Există și câteva spații concept – crama, cafenea și studioul foto. La etaj, te întâmpină un perete spectaculos de plăcuțe terazzo, apoi urmează Aleea Conceptelor, birourile de lucru ale echipei, zone de întâlnire dedicate arhitecților și alte zone de expoziție. Cum ajungi la primul nivel te întâmpină tabloul de plăcuțe terrazo – ți-am mai povestit despre ele aici. Intrarea în labirintul de piatră, unde sunt expuse modele de finisaje din primii ani ai companiei Noua amenajare aduce constant în atenție cele mai noi finisaje pe care le comercializați? Cât de des faceți schimbări în set-up-ul actual? Da, avem o alee special gândită pentru asta – Aleea Conceptelor, pe care expunem toate produsele noi. În showroom, aproape în fiecare lună schimbăm câte ceva. Cel mai nou proiect în showroom a fost înlocuirea pardoselii de la etaj: am înlocuit pardoseala cauciucată cu plăci dintr-un produs relativ nou – marmura Tundra Grey de dimensiuni mai mari, adaptate unui spațiu deschis. În august, cu ajutorul arhitectului nostru, Eduard Baicu, am găsit tabloul perfect pentru zona colonială de la parter și am completat colecția de scaune cu o piesă extrem de frumoasă. Așadar, facem schimbări și îmbunătățiri cât se poate de des! Aleea Conceptelor – unde sunt expuse noutățile, trendurile – este zona preferată a clienților. Aici descoperă mixuri și finisaje noi. Cu ce colecții noi sau furnizori noi vă îmbogățiți portofoliul toamna aceasta? Avem lansări de produse noi constant, însă de obicei încercăm să nu divulgăm aceste informații pentru a ne putea surprinde clienții cu promoții și produse noi. Suntem în plină pregătire pentru Black Friday 2015 și cu siguranță va fi un eveniment foarte important și de mari proporții. Zona Îngerilor – recompensa ieșirii din labirintul de piatră. 🙂 Ne poți spune care sunt cele mai admirate zone/finisaje din showroom? Coincid ele și cu bestsell-urile de sezon? Primim feedback foarte bun din partea clienților, cei mai mulți sunt cu adevărat încântați de Aleea Conceptelor – acolo găsesc inspirație pentru propriile proiecte, de multe ori se întâmplă să își schimbe preferințele în funcție de o idee văzută în showroom, o anumită asociere de materiale sau finisaje… Travertinul este atractiv pentru foarte mulți din cei care ne trec pragul, majoritatea iau în calcul acest tip de placă pentru că este frumoasă și versatilă, funcționează în majoritatea conceptelor de amenajare. Ne place mult finisajul-puzzle al podelei, creat la comandă din stejar auriu. A fost proiectat de arhitectul Eduard Baicu. Pentru cei care vă vizitează toamna aceasta în căutarea unor soluții de finisare cu piatră naturală, la ce le recomanzi să fie atenți: noutăți, trenduri, reduceri etc.? În ultimele luni am lansat câteva produse noi, foarte interesante: marmura Rosso Levanto, un material îndrăzneț; și două noi tipuri de travertin, care deja și-au găsit locul în câteva proiecte din România: e vorba despre modelele Hera și Scabas, disponibile în mai multe variante de plăci. Mai mult, există și două tipuri noi de terrazzo, extrem de elegante, la care urmează să adăugăm un al treilea model în luna octombrie. Urmează și Black Friday, care se anunță cel puțin interesant… O altă perspectivă din zona recepției Aveți cel mai mare showroom de piatră naturală din România și, zicem noi, și cel mai designish. Ce planuri de dezvoltare mai aveți atât în ce privește portofoliul de produse, dar și partea de servicii & promovare? Încă de la început ne-am dorit să revoluţionăm această piaţă şi să inovăm. Acesta este şi motivul pentru care am lansat acum un an un showroom de proporţii şi pentru care investim foarte mult în educarea pieţei şi în informare. Cu siguranţă, sfârşitul de an va aduce game noi de produse, aşa cum se întâmplă în fiecare an, şi promoţiile lunare ce ne-au consacrat deja. Ne poți povesti mai multe despre colaborarea cu Phenomena Laboratory în conturarea amenajării: cum a fost adaptat proiectul, ce provocări/obstacole ați întâmpinat? Colaborarea cu Phenomena Laboratory a fost una foarte simplă şi ne-a demonstrat încă o dată că, atunci când lucrezi cu o echipă de profesionişti, lucrurile decurg foarte natural şi uşor. Ne-am lovit de foarte multe obstacole pe parcurs însă au fost toate depăşite – am reuşit să găsim împreună soluţii pentru orice provocare. Suntem într-o continuă colaborare cu echipa de la Phenomena Laboratory, pentru că showroom-ul este un spaţiu public ce are nevoie de atenţie şi îngrijire constantă. Vrem să le oferim clienţilor noştri, de fiecare dată când vin, o experienţă nouă, aşadar încercăm să amenajăm constant spaţii noi, spaţii adaptate pieţei din România şi direcţiei pe care am stabilit-o încă de la începutul showroom-ului. Birourile echipei PIATRAONLINE Cum vă simțiți voi acum în noul spațiu și mai ales în birourile voastre de design? Cum simți că s-a schimbat perspectiva și care ar fi testimonialul echipei PIATRAONLINE? 🙂 Bineînțeles, un spațiu bine gândit și frumos amenajat îți transmite din energia sa. Biroul în care lucrăm (eu și Sergiu) este excelent structurat, a fost preferat lemnul pentru a echilibra energia pietrei și este poziționat strategic, pentru a fi conectați la atmosfera din showroom. Este o experienta cu adevarat diferita atunci cand lucrezi intr-un spatiu primitor, intr-un spatiu plin de elemente de design, ce a fost conceput special pentru tine. Dacă v-am făcut curioși, showroom-ul PIATRAONLINE este deschis și sâmbăta. Găsești toate detaliile de contact aici. Ca să fii la curent cu noutățile, urmărește și pagina de facebook. Fotografii: prin Phenomena Laboratory & PIATRAONLINE |
Buna,
Ma puteti ajuta, va rog , cu niste date de contact ale producatorului de mobilier? si a celui de parchet de stejar la comanda.Multumesc!