BOLD Fashion – un brand românesc cu atitudine!
BOLD Fashion s-a lansat în 2010, iar prima lor colecție a fost Down to Earth. Piesa lor emblematică este clasicul t-shirt, iar cu fiecare colecție au vrut să transmită un alt mesaj. Filosofia brandului este de a crea tricouri cu personalitate! Redescoperirea valorilor umane, restabilirea valorilor prezentului, toleranță, echitate, redescoperirea sinelui, imbold spre acțiune și atitudine sunt doar câteva dintre mesajele extrase din colecțiile BOLD Fashion. În 2011 au deschis pentru câteva luni un pop-up store la fel de îndrăzneț! Ne-a plăcut designul “nefinisat” și am zis că merită cel puțin menționat dacă nu îl mai putem vizita. Pop-up store-ul a fost amenajat într-o clădire din Centrul Vechi de către echipa BOLD, fără prea multe intervenții. Puține dintre brandurile românești știu cum să își construiască o imagine și cât de importante sunt strategiile de marketing și de comunicare pentru a construi un brand. Voi ați reușit. Care a fost strategia voastră? Strategia noastră constă în încercarea de a scoate mereu produse cât mai originale, înglobate în colecții care spun o poveste, care vorbesc despre niște realități sociale sau pur și simplu despre niște subiecte privite ca tabu în societatea noastră. Pe scurt, încercăm să ne educăm publicul și să venim cu ceva nou, ceva care să placă, care arată bine și coerent din punctul de vedere al designului și care nu se încadrează în tiparele alese de celelalte branduri care vând produse asemănătoare (vezi febra tricourilor cu shaorma sau cu Iisus). Totodată din strategia noastră face parte și mica obsesie pentru calitatea produselor, chiar pe eticheta noastră scrie cu litere de-o șchioapă – you should like a product for it’s quality not for it’s packaging. Și dacă tot vorbim despre strategie ar fi important să menționăm că Bold își va asocia imaginea întotdeauna cu oameni cu atitudine, cu oameni curajoși, cu oameni care pot face diferența și care au un cuvânt de zis în țărișoara asta a noastră minunată. Citim pe facebook-ul vostru “Proudly made in Romania”. Cu ce vă mândriți cel mai mult ca români? Ca români ne mândrim cel mai mult cu faptul că în 2011 la nici un an de la lansare am fost singurul brand românesc acceptat la Bread & Butter Berlin, care este cel mai mare târg de street fashion din Europa. Și dacă am ajuns până la Berlin cu ale noastre tricouri, n-am plecat cu mâna goală, ba mai mult am reușit să luăm comenzi din China, Japonia, Qatar și Germania. Cred că asta a fost cea mai mare mândrie a noastră, să reușim să aducem un brand românesc necunoscut la acea vreme, mai ales pentru ce piață există acolo, să facă față cu succes între alte mii de branduri de pe tot mapamondul. Câte colecții ați lansat până acum? Am lansat 6 colecții: Down to Earth, Come as You Are!, Walrus, Re-Frame, Le Chat Noir și Horizons. (le puteți vedea aici)
Cum ați descrie voi tricoul BOLD Fashion? Tricoul Bold este un tricou cu atitudine, un tricou care nu numai că arată bine și se asortează la orice piesă vestimentară, e mai mult decât atât, e un tricou care transmite ceva, care te trimite cu gândul undeva, un tricou ale cărui mesaje vor face oamenii să zâmbească sau să întoarcă capul dupa tine și nu în sensul prost al tricourilor cu gigolo italiano, dacă le mai ții minte. Cât ne costă un tricou BOLD? Momentan 99.90 lei, dar acest preț va fi schimbat cât de curând, fiind un preț cu discount menit să atragă mai mulți cumpărători pe magazinul on-line. Peste maxim 2 săptămâni tricourile Bold vor reveni la prețurile la care se vindeau și înainte, anume între 120 și 160 de lei pe tricou, în funcție de model. Aveți și un blog. Cred că realitatea și evenimentele din zilele noastre au condus tot mai mulți tineri către exteriorizare, chiar dacă numai în mediul online. Care este manifestul Bold Fashion? Nu avem neapărat un manifest și nu am făcut un blog tocmai pentru asta , ar fi și ciudat dacă am fi procedat așa. Manifestul Bold stă scris pe tricourile noastre, deoarece noi percepem tricoul ca un mijloc cât mai îndrazneț de comunicare și de răspândire a unor mesaje cu impact pozitiv asupra consumatorilor săi. Care sunt creatorii BOLD Fashion? Aici suntem mulți! CNS – Creative Factory- designeri Chantal Le Doux – pictoriță și designer din Maastricht , Olanda Bianca Dumitrașcu – designer , specializarea ei este typography și lettering Karla Maria sau Karma Asfalt – designer, Karla este așa cum se spune prin agenții un young gun, mai pe scurt este pariul nostru pentru viitor Mihai Ghiță – cel care îți scrie aceste rânduri, mintea creativă din spatele acestui proiect și cel care a pus bazele acestui brand. Fotografii: prin BOLD Fashion |