The Future of Creativity setează tendințele în comunicare pe 28 iulie, la Mindspace
Cum a fost Cannes Lions 2022? Ce era de neratat? Ce a servit drept inspirație și cum arată noile mecanici în comunicare, după doi ani de pandemie și un prezent volatil, în care inteligența artificială are din ce în ce mai multe de spus? Alina Damaschin – Rogalski Damaschin, Radu Pilat – Heist Industries, Alex Teodorescu – Saga Film, evaluatorii care au reprezentat România în Juriile de PR, Brand Experience & Activation și Film de la Cannes Lions, vor distila conținutul dens al festivalului, prezentând cele mai valoroase directii de urmat pentru industria comunicarii pe 28 iulie, de la 18.30, la „The Future of Creativity”. Evenimentul include o ediție specială „The Future of Money”, cu accent pe comunicare bancară, tehnologie, artă și societate, prezentată de Nicoleta Deliu, Head of Communication, BCR.
Participanții se pot înscrie la win@canneslions.ro. Costul biletului este de 100 euro + TVA. |