The Future of Creativity setează tendințele în comunicare pe 28 iulie, la Mindspace

Cum a fost Cannes Lions 2022? Ce era de neratat? Ce a servit drept inspirație și cum arată noile mecanici în comunicare, după doi ani de pandemie și un prezent volatil, în care inteligența artificială are din ce în ce mai multe de spus?

Alina Damaschin – Rogalski Damaschin, Radu Pilat – Heist Industries, Alex Teodorescu – Saga Film, evaluatorii care au reprezentat România în Juriile de PR, Brand Experience & Activation și Film de la Cannes Lions, vor distila conținutul dens al festivalului, prezentând cele mai valoroase directii de urmat pentru industria comunicarii pe 28 iulie, de la 18.30, la „The Future of Creativity”.

Evenimentul include o ediție specială „The Future of Money”, cu accent pe comunicare bancară, tehnologie, artă și societate, prezentată de Nicoleta Deliu, Head of Communication, BCR.

„Într-o lume zgomotoasă, cu informații contradictorii, The Future of Creativity este conceput pentru a aduce anual claritate, substanță, vitalitate și inspirație pentru creativi și pentru executivi deopotrivă, pentru top management și junior-seniori. Ca întotdeauna, vom activa mici delicii gastro. În 2022 celebrăm atmosfera de Croisette cu Kronenbourg 1664 Blanc. Dulce Bun va traduce programul în invenții culinare pline de umor, frecvență cu care îi vom regala pe invitați și la finalul evenimentului”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatoarea The Alternative School si inițiatoarea evenimentului.

Participanții se pot înscrie la win@canneslions.ro. Costul biletului este de 100 euro + TVA.

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed