Corina Pascal ne povestește despre The Home. Magazinul din București în care stilul scandinav e la el acasă.
Stilul scandinav este la mare preţuire la noi, la Designist, aşa că nu putem decât să ne bucurăm atunci când vedem că din ce în ce mai multe obiecte de design de inspiraţie nordică pătrund pe piaţa românească a amenajărilor interioare. Am spune că cei de la The Home şi-au însuşit cu multă intuiţie cea mai importantă lecţie a scandinavilor în materie de design: şi anume că design-ul de bună calitate trebuie să fie ceva la îndemâna oamenilor obişnuiţi, şi nu un lux accesibil doar câtorva. Așa arată noul showroom The Home, care recreează atmosfera cosy a unei case, La The Home găseşti, închegat într-un concept unitar, inspirat de designul scandinav, cam tot ce îţi trece prin cap legat de amenajarea unui interior, de la piese de mobilier trendy pentru orice încăpere a casei, corpuri de iluminat ultramoderne sau retro, textile, accesorii de design, tot felul de accesorii ingenioase pentru bucătărie şi baie, decoraţiuni felurite până la diferite gadgeturi care îţi fac viaţă mai haioasă, dar și mai sofisticată, mai ludică sau, pur și simplu, mai frumoasă și mai confortabilă. 🙂 Cum ar fi, de exemplu, aceste lămpi sau aceste idei pentru un Paște nordic, dar am găsit, răsfoind pe site-ul TheHome.ro (pe care îl tot răsfoim de ceva timp) printre nenumăratele produse şi categorii, chiar şi un dulap răcitor foarte cool, mai ceva ca pe vremuri, sau un dulăpior cu cheie pentru medicamente cu design rafinat, semn că cineva acolo se gândeşte la toate micile detalii importante dintr-o locuinţă. 🙂 Piese de mobilier, accesorii si decoraţiuni nordic-contemporane îţi iau ochii în orice colţ al showroom-ului The Home. Toate produsele au un design impecabil, mixând creativ toate calităţile pentru care ne place atât de mult stilul nordic: siluete minimaliste, materiale naturale (mult lemn, fetru etc.), finisaje de foarte bună calitate, cromatică deschisă, luminoasă, dar şi acel ceva… Da, sunt obiecte cu personalitate, cu atitudine, cu… prezență scenică. 🙂 Într-un cuvânt: transformatoare. La început un magazin online, The Home a crescut ca afacere şi s-a mutat în casă nouă la finalul anului trecut, pe strada Braziliei nr. 16, în Bucureşti, într-un showroom foarte frumos, care dublează în offline magazinul online. Aici poți veni să testezi produsul care inițial te îmbie în online. Un loc care are însă o problemă: odată ce ai intrat, nu prea mai vrei să ieşi :). Corina Pascal este proprietara magazinului şi omul din spatele tuturor lucrurilor, la The Home. Am stat de curând de vorbă cu ea și ne-a povestit ce înseamnă să iubești designul interior, să îţi urmăreşti această pasiune şi să vrei o împărtăşeşti şi cu alţi iubitori de frumos. Cum este primit design-ul scandinav în România? Ce te-a făcut să te implici într-un asemenea proiect – ai constatat că este o nişă neacoperită în oferta existenţa pe piaţă, sau, pur şi simplu, este o pasiune? Proiectul a prins contur în 2014. Pasiunea mea pentru design interior, fashion şi artă este veche, susţinută de cursuri de design interior şi multă inspirație ce îşi are sursa în tot ceea ce mă înconjoară: natură, muzică, oameni frumoşi şi talentaţi, trend-uri pe care le descopăr cu mare bucurie la târgurile de profil etc. Stilul pe care l-am abordat şi promovat prin produsele noastre este nordic, simplu, curat, minimalist. Exact ceea ce căutam pentru casa noastră şi nu am găsit acum câţiva ani. Aşa a apărut ideea de a deschide un magazin online cu astfel de produse. În scurt timp, am primit feedback pozitiv, în urma căruia am deschis şi un magazin fizic. Şi de aici lucrurile s-au dezvoltat de la sine 🙂 Cum a apărut nevoia unui (nou) showroom, în completarea magazinului online? După lansarea magazinului online, ne-am dat seama că produsele din oferta noastră merită să fie arătate iubitorilor de frumos, că este păcat să stea într-un depozit. În acelaşi timp, clienţii deja îşi manifestau dorinţa de a vedea cât mai multe produse, înainte de a le cumpăra, şi pe bună dreptate. Obiectele noastre sunt diferite, au personalitate, multe sunt realizate manual, sunt piese unicat, sunt confecţionate din materiale naturale, deci toate acestea trebuie descoperite – văzute, simţite, pipăite. Ulterior spaţiul iniţial a devenit neîncăpător şi de aici nevoia de un spaţiu mai mare. A fi la cârma unui asemenea proiect seamănă puţin cu a fi curatorul unei galerii de artă: trebuie să ai un concept, să cunoşti foarte bine tendinţele şi să ai o strategie de dezvoltare. Care este filosofia după care alegi mărcile, colecţiile şi obiectele? Aşa este. Imaginea unui magazin este definită prin obiectele atent selectate. Pe noi ne defineşte în acest moment stilul scandinav, iar acest fapt este bazat pe colaborarea strânsă cu producători din Danemarca: House Doctor, Ferm Living, Menu, Bloomingville, Madam Stoltz, Hubsch etc. Brandurile care urmează să intre în oferta noastră sunt atent selectate în cadrul târgurilor de design, unde căutăm obiecte cu un design deosebit, original, cu o calitate pe măsură şi la un preţ potrivit pentru piaţa din România. În magazinul online veţi descoperi o ofertă vastă, ce cuprinde cam orice obiect necesar în amenajarea unei locuinţe, iar în magazinul fizic există o mare parte din produsele prezente online. Brandurile pe care le aduceți sunt cunoscute publicului autohton? Colaboraţi şi cu designeri români? În acest moment colaborăm cu aproximativ 15 furnizori, însă în curând vom ajunge la peste 25 de producători. Sunt branduri deja cunoscute, ca cele pe care le menționam anterior, însă ne place să avem şi produse cu un design original, de la branduri mai puţin cunoscute la noi. Avem colaborări şi cu designeri români, iar pe viitor intenţionăm să dezvoltăm această ramură, foarte importantă pentru noi. Un dining în showroom-ul The Home Câteva decoraţiuni speciale schimbă total aspectul unei mese: boluri ceramice marca Tassen şi clepsidră cu baza magnetică, Madam Stoltz. Cum ar arăta ambientul de vis pentru tine? Ţinând cont că întotdeauna am iubit simplitatea şi lumina, ambientul în care mă simt cel mai bine este unul aerisit, luminos (atât prin lumina naturală, cât şi artificială), care să urmărească curentul Raw Materials (lemn nefinisat, piatră, metal, piele vintage), materiale naturale (lână, bumbac, iută), dar şi plante care să însufleţească şi care să asigure doza de verde, atât de „în trend” 🙂 Dacă ar fi să iei trei obiecte de design pe o insulă pustie, care ar fi acestea? 🙂 🙂 Aş lua un lounge chair din piele naturală, Butterfly, pentru a mă asigura că am pe insulă un loc de relaxare, ochelarii mei de soare şi o cană lucrată manual pe care o iubesc (în speranţa că aş avea apă :)). Scaun Butterfly din piele maro, Nordal, prin The Home The Home este în plin avânt. Cât de mare este acum echipa The Home? Echipa noastră este acum formată din 7 tineri entuziasmaţi, plus alţi colaboratori apropiaţi. Cum decurge colaborarea cu designerii şi arhitecţii care va calcă pragul? Dar comunicarea cu clienţii pur şi simplu pasionaţi de design interior, fără a fi neapărat de specialitate? Cu designerii şi arhitecţii avem o colaborare minunată, încercăm să găsim întotdeauna cele mai bune şi eficiente soluţii pentru nevoile lor. În ceea ce priveşte clienţii noştri – beneficiari finali – le stăm oricând la dispoziţie cu orice informaţii despre obiectele noastre, cu mostre de materiale, sugestii în ceea ce priveşte alegerea obiecte de decor etc. Cum se prefigurează viitorul pentru The Home? Intenţionaţi să deschideţi magazine şi în alte oraşe? Ce alte piste de dezvoltare se creionează: alte branduri, alte servicii? Viitorul The Home înseamnă mai multe produse, mai multe branduri noi, posibil şi deschiderea unor noi locaţii. Nu luăm în considerare în acest moment oferirea de servicii de design de interior, având în vedere că sunt atâţia arhitecţi şi designeri talentaţi cu care colaborăm. Noi ne vom axa în continuare pe creşterea calităţii serviciilor şi oferirea unei game cât mai variate de obiecte. Vasele inspirate din estetica japoneză şi accesoriile de masă din metal (fier, cupru sau alamă) sunt reprezentative pentru tendinţele acestui an. Iubitorii stilului nordic sau contemporan cu derivaţiile sale, fie industrial, fie retro, vor găsi aici cu siguranţă corpul de iluminat potrivit. Şi odată alegerea făcută, se vor gândi cu jind la toate celelalte care au rămas 🙂 Pentru că sunteţi bine conectaţi la ceea ce se întâmplă şi în plan internaţional, care sunt, sumar, tendinţele în design interior pentru anul 2017? Cum se vor reflecta ele în activitatea şi în oferta voastră? Pe scurt, anul 2017 este verde :). Culoarea anului este greenery, o nuanță de verde crud stins cu o rază de soare, ce poate lua orice formă într-o amenajare: un tapet îndrăzneţ cu tema jungle, un fotoliu statement din catifea, un obiect de decor, un tablou şi, bineînţeles, plantele în ghiveci, cu cât mai înalte, cu atât mai bine 🙂 Un alt trend îl reprezintă materialele naturale, fie că este vorba despre lemn în formă pură şi în orice formă (esenţe de stejar, mango, mult lemn reciclat), piele vintage, blană naturală, lână, bumbac, iută, piatră etc. De asemenea, alama finisată, dar şi cea antichizată sunt un accent tot mai des folosit în amenajări. Într-un cuvânt, 2017 este despre back to nature. Birou din lemn de mango, brand House Doctor. Asymmetric – lustră din cupru, brand House Doctor. Ce recomandări i-ai face unui designist adevărat, care doreşte să schimbe una-alta prin casă primăvara aceasta? 🙂 Sunt sigură că un designist adevărat ştie exact ce-i trebuie pentru a da un aer de primăvară locuinţei sale :). Cred că este important că orice obiect de decor să spună ceva despre locatar, să aibă o poveste, să fie în acord cu stilul locuinţei. Un tablou sau un afiş cu un mesaj aparte, o masă de cafea confecţionată dintr-un trunchi de copac, un perete accent, pe care am aplicat un tapet cu motive vegetale sau animale, poate schimba cu totul o încăpere. Imaginaţia nu are limite 🙂 Covor din bumbac 100%, 60×90 cm, House Doctor. Aşa şi este, mai ales când porneşti de la obiecte atât de frumoase cum sunt cele pe care le găseşti la The Home. Aşa că, următoarea dată când eşti în pană de inspiraţie, fă-ţi un drum până la magazinul lor de pe strada Braziliei nr. 16, urmăreşte noul site www.thehome.ro sau noutăţile şi promotiile de pe pagina de Facebook. Şi pentru că am pomenit de site, ne-a inspirat în mod deosebit secţiunea Shop the look , o modalitate smart de a găsi uşor piesele potrivite pentru un ambient scandinav cu stil! Fotografii: Cătălin Georgescu (poze magazin) şi Iulian Iacob / Casa şi Grădina (foto Corina Pascal). |
E o teapa ordinara aceasta afacere, e la limita penalului ce face aceasta doamna care incaseaza banii in avans pe marfa, promoveaza termene de livrare de 2-4 saptamani iar marfa vine in 4 luni in cel mai bun caz
Daca te declari nemultumit iti dau banii inapoi , dupa 4 luni