Culorile ca personaje principale în scenariile televizoarelor Philips

Că le percepi ca semne de exclamare apăsate sau ca atingeri suave, ca echilibru, ca replică sau ca accent, culorile (sau nonculorile) au o voce puternică în orice amenajare. Zilele trecute, însă, la evenimentul de lansare a noii game Philips TV, culorilor li s-a dat și un alt scenariu, acela de pedală de accelerație pentru emoții. Totul ține de tehnologia Ambilight în varianta îmbunătățită, care proiectează mai multe culori decât vreodată până acum.

Philips

Transformările au la bază studiile științifice care au dovedit efectele culorilor asupra dispoziției unei persoane. Ca urmare, Philips TV a creat o diagramă de culori care cuprinde efectele psihologice ale acestora, ca sursă de informare a celor care plănuiesc să cumpere un televizor din noua colecție Philips TV 2017.

Philips

“Oamenii pot distinge până la 10 milioane de culori diferite”, afirmă Rod White, Chief Designer Philips. “Ştim că fiecare culoare are un anumit efect asupra creierului, care ne influențează, într-un fel sau altul, starea sufletească. Roşul, de exemplu, creşte nivelul de energie şi stârneşte emoţiile, movul trimite oamenii într-o stare de somnolenţă, în timp ce galbenul este reconfortant pentru emoţii. Haideți să ne imaginăm care este impactul total al acestor culori afişate pe ecranul televizorului. Cu tehnologia noastră Ambilight, utilizatorul are parte de o experienţă îmbunătăţită și captivantă.”

Philips

PhilipsChristian Winkler, Senior Lead Product Designer Philips Amsterdam a fost cel care ne-a povestit mai multe despre designul noii colecții Philips TV 2017 și despre principalele surse de inspirație a echipei de design Philips.

“Ca să te cunoști pe tine, trebuie să îi cunoști pe ceilalți. Noul design Philips își are rădăcina în designul european, în preferințele și gusturile europenilor, care s-au transformat în ultimii ani. Și pentru că nimic nu contează mai mult pentru noi decât experiența consumatorului, noua colecție Philips TV se aliniază preferințelor lor. Mizăm acum pe minimalism, pe rafinament, pe un ecran subțire și pe dimensiuni extrem de restrânse. Designul nu constă decât în ceea ce este necesar, nimic extrem. Astfel, explozia de culori și experiența imersivă a sunetului sunt cu atât mai puternice. It just looks better”, a explicat Christian Winkler făcând trimitere la sloganul colecției Philips TV 2017.

Philips

Philips

Tastele noilor telecomenzi Philips TV sunt împărțite în două secțiuni, potrivite și pentru utilizatorii mai migăloși 🙂 

Întreaga colecţie Philips TV 2017 va fi disponibilă în magazine în următoarele 4 luni. Și ca să știi ce să-ți treci pe lista de cumpărături până atunci, iată ce modele și dimensiuni va include gama:

  • 6412 – variante de ecran disponibile: 43” 49” 55” 65”
  • 6482 – variante de ecran disponibile: 49” 55”
  • 7502 – variante de ecran disponibile: 49” 55” 65”
  • 9002 OLED – varianta de ecran disponibilă: 55”

Philips

Mai multe despre designul noilor piese o să-ți povestim în curând într-un interviu cu Christian Winkler. Click! 🙂

Fotografii: prin Philips

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our BlogVisit Our BlogVisit Our Blog