Designist picks: 13 New Entries & New Collections la Made in RO #13, pe 6-7 aprilie.

Cine zice că 13 e rău-prevestitor, înfricoșător, nor-aducător? 🙂  Noi sigur nu, ba chiar ne-am propus să contrazicem superstițiile primăvara asta și să-ți arătăm că ediția 13 a Made in RO, concentrat fin de design contemporan, îți prezintă cele mai cool piese ale designerilor români ai momentului pe 6 și 7 aprilie, la Impact Hub Bucharest (Splaiul Unirii 165, Timpuri Noi Square). Ca să te convingi, am pus la punct o selecție formată din 13 branduri – fie #NewEntry în povestea Made in RO, fie noile colecții ale brandurilor pe care le cunoști deja de la celelalte ediții. Abia așteptăm să vedem care vor fi preferații tăi!

#FlowerPowerNu uita să dai Going aici.

GLŌM

Similar cu “glow”, dar nu chiar, echivalent cu “amurg” sau “crepuscul”, numele corpurilor de iluminat GLŌM (Mircea Struțeanu) vine din dialectele scoțiene și își propune să ”sărbătorească lumina și natura”. Este unul dintre brandurile #NewEntry ale ediției și se folosește doar de bucăți de lemn căzut, niciodată tăiat, fie proaspăt, fie vechi, cules uneori din locuri îndepărtate de orice așezare, tratat și prelucrat manual și minimal. Noi ne imaginăm lămpile GLŌM într-o încăpere amenajată curat și simplu, cu pete de culoare minime, în care lampa să joace rolul de design statement.

La Made in RO #13 vei găsi și lămpi de birou, și lampadare cu picior, chiar și corpuri de iluminat spider.   

Furu loom

Țesute manual din lână și împletite din noduri de bumbac și macrameu, wall hanging-urile, set coaster-ele și plant-hanger-ele create de surorile Gabriela și Elena de la furu loom au ales Made in RO #13 pentru prima lor ieșire în lume, iar noi ne bucurăm! 🙂

Ground Digitalia

“Ne-am propus ca un prim atelier de ceramică printată 3D să exploreze, prin echipamente de ultimă generație, tărâmul prea puțin cunoscut în care poveștile ceramicii manuale și mirosul lutului ars se îmbină cu digitalul și oferă o experiență multisenzorială prin forme noi, reinterpretate matematic”, povestesc cei de la Ground Digitalia, #NewEntry la Made in RO #13, iar noi nici că am fi putut să o spunem mai bine*! 🙂

După etapa de programare și modelare tridimensionată, generarea formelor computerizate și toate celelalte etape digitale, obiectele rezultate sunt texturate, cu geometrii complexe, greu sau imposibil de făcut cu mâna liberă. Pe produsul finit, se pot observa liniile rezultate dn procesul de imprimare 3D. 

*dar o să o facem în curând într-un material dedicat 🙂 .

Mica Cera

Mica Cera (Georgiana Filipescu și Valentina Oltenacu) revine pe 6-7 aprilie la Made in RO cu o nouă colecție de ceramică utilitară din porțelan, pictată manual cu pigmenți pentru glazură și schițe fine care recreează nervurile frunzelor pe farfurii și platouri. Perfecte pentru masa ușoară pe care o să o iei după ce vizitezi târgul 🙂

Joined by Fire

Îți aduci aminte de mini-ierbarele pe care le improvizam în copilărie, presând frunze și flori între paginile unei cărți? Designerii Joined by Fire (Andreea Bădrăgan și Florin Chiuță) le-au reactualizat (& more!) prin noua colecție de bijuterie Herbarium: “un fel de ierbare la purtător, obținute prin turnarea direct în argint a unei flori reale”, așa cum ne-au explicat ei.

NALU Underwear

 

“Never padded. Never wired. NALU is a project born out of a need to simplify life and offer an alternative to everyday objects that are overcomplicated” . Ne-am permis să folosim autocaracterizarea în original tocmai pentru că e la fel de senină și simplă ca piesele de lenjerie create de NALU Underwear. Da, și ele sunt #NewEntry la Made in RO, dar ni le doream de muuuult timp! 🙂

Halfrdop

Ce îți sugerează mai mult “vie”(da, like in French / acordat la feminin) decât “culori aprinse și contrastante” și inspirație vegetală? Noua colecție VÍE by Halfdrop (Alexandra Lăzărescu și Alexandra Petrache) abstractizează formele naturale ale plantelor prin geometrizare, le scoate elementele în evidență și recompun o formă vegetală în piese de design textil. La Made in RO vei putea vedea mostre textile cu imprimeurile specifice noii colecții și vei putea face pre-order-uri ale viitoarelor piese 🙂 .

Cireșel

Răspunde repede: cum se numesc prietenii copilului tău? Ai de ales între: Mara, Greuceanu, Luca, Cenușăreasa, Alexandru și Miorița 🙂 . Cireșel, brand #NewEntry în #CartierulFashion al evenimentului nostru de pe 6-7 aprilie, își dorește chiar asta: să îi împrietenească pe cei mici cu poveștile autentice. De exemplu, colecția-capsulă de haine pentru copii pe care o vor aduce la târg este inspirată din balada Mioriței și cuprinde haine din bumbac și in cu broderii manuale.

Cristina Ilinca

Siluete longiline schițate în globuri, valuri de flori și pajiști ițindu-se din sticlă, țurțuri de netopit și alte minunății. Artistul în sticlă Cristina Ilinca vine pentru prima dată la Made in RO pe 6-7 aprilie, cu o colecție întreagă de obiecte decorative care îți propun să ții primăvara acasă all year round 🙂 .

Kardelia

După ce ți-am amintit de primăvară, s-ar putea să ți se pară cam brusc să îți arătăm niște pături, perne și accesorii din fire gigant de lână naturală de merinos. Dar nu-i așa că arată foaaaaarte confortabile? 🙂 Sunt create de Kardelia (Tatiana Ursu), #NewEntry la Made in RO, din lână hipoalergenică, nu rețin mirosuri urâte și microbi, sunt potrivite pentru cei cu pielea sensibilă, ba sunt chiar și kids and pets friendly.

UTOPIC by Mona Vulpoiu

Despre bijuteriile UTOPIC by Mona Vulpoiu ți-am povestit de multe ori și cu siguranță le-ai văzut la #MadeinRO și tu – este unul dintre brandurile-prietene fidele ale evenimentului 🙂 . Mona va fi din nou cu noi pe 6-7 aprilie, la Impact Hub Bucharest, cu o nouă colecție de bijuterii statement, baroce, cu forme organice, pietre masive și accente cromatice tari.

Mamomou

Nu se putea să nu includem în selecția noastră-teaser și #CartierulFood al Made in RO. Și pentru că suntem (și voi, nu?) mari pasionați ai ciocolatei, nu se putea să nu ne oprim la #NewEntry-ul Mamomou – Soul chocolate, praline și trufe realizate artizanal, care arată spectaculos, aproape suprarealist. Și încă ceva: dacă te întrebi de unde vine numele brandului, ne-au spus chiar inițiatorii acestei afaceri de familie: “Este isprava celor doi băieței ai noștri, pentru care, când erau mici, “mamomou” era interpretarea cuvântului “bomboane” .

Aurum Noble Honey

Ne încheiem selecția de branduri a ediției #13 tot în ramura #NewEntry a #CartieruluiFood, cu Aurum Noble Honey, o poveste care a pornit în 2008, a folosit expertiza și experiența medicului Vicențiu Găvănescu, iar în 2018 a adăugat un package design simplu, fresh și sugestiv, care completează imaginea dată de numele sonor al brandului 🙂 .

#FlowerPower

Pe 6 și 7 aprilie poți vedea toate cele 90 de proiecte selectate la Made in RO #13 la Impact Hub Bucharest (Splaiul Unirii 165, Timpuri Noi Square, Clădirea 2, etaj 1).

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed