Dorel de Viorel: o nouă colecție Culture Soup se lansează la Made in RO, pe 21-22 decembrie.
Când i-am cunoscut, ne-au spus “Ne dorim ca oamenii care ne cumpără tricourile să le păstreze și după ce se rup”. La ediția Made in RO din mai, ne-am zis că exact în felul acesta le-am purta și noi maiourile – până se rup. Noua colecție, Dorel de Viorel, rupe discursul motivelor tradiționale reinterpretate și ne arată în oglindă un fenomen social – tarele (metehnele) de comportament în societatea contemporană românească. Colecția Dorel de Viorel va fi lansată la Made in RO – Târg de design românesc, pe 21 și 22 decembrie. La Impact Hub Bucharest, unul dintre cele mai creative spații din București, aflat chiar în Piața Unirii, pe Splai, la doi pași de Hanul lui Manuc, pe str. Halelor nr. 5 (etajul 2 & etajul 3). Vizualul este un concept semnat de Alexandru Nimurad (www.behance.net/Nimurad) La Made in RO, Culture Soup vor aduce și hanorace din colecția UFOlk 4 – încă o noutate! – și, în premieră, șosete Culture Soup! Dar până atunci am vrut să-i dezvăluim mai mult caracterul lui Dorel de Viorel. Miruna Ștefănescu și Sergiu Simion = Culture Soup Cine este Dorel de Viorel? Să-i facem un portret robot 🙂 Dorel de Viorel este, în primul rând, numele noii noastre colecţii, la care am lucrat cu mare plăcere şi amuzament, uneori amar. Este o colecţie deschisă, care acum cuprinde 9 modele grafice, cărora în mod sigur li se vor alătura alte modele pe parcurs. Dacă ţinem neapărat să-l personalizăm pe Dorel de Viorel, putem să-l vedem ca pe un personaj care se regăseşte în noi, în români şi nu numai, în obiceiurile, apucăturile şi preferinţele noastre. Dar mai important ca asta este faptul că el este un exerciţiu de gândire care are în centru societatea românească şi, implicit, individul. Este o colecţie analitică. Coloana (sus) & Baluștri (jos) Nu-l flatăm oare pe Dorel de Viorel cu această atentie? Sau, în sfârsit, îi dăm un răspuns? Nu-l flatăm şi nici nu îl blamăm. Întoarcem o oglindă înspre el şi înspre noi. Este posibil să sune pompos, dar până la urmă este o invitaţie cu umor la introspecţie. Ufo ToaletareO grafică ce nu mai are nevoie de nicio prezentare 🙂 Cum să purtăm această colectie? Cu umor, ironie, detașare, cu asumarea unei replici ce trebuia spusă – toate la un loc? Toate la un loc, ar fi ideal, însă ţine de percepţia fiecăruia şi de felul cum va rezona cu această colecţie sau cu elemente ale ei. Ne aşteptăm la reacţii la fel de diferite ca şi graficile din colecţie: iritare, amuzament, lipsă de înţelegere şi bineînţeles lucrul cel mai “drag” nouă, ignoranţă şi indiferenţă. 🙂 Ce modele ați purta voi? Pe toate! Hanoracele colecției sunt din 80% bumbac, 20% polyester. Printul e realizat cu cerneluri pe bază de apă. Îți iei porția de atitudine sau bucățica de oglindă socială pe potrivă pe 21 și 22 decembrie la Made in RO – Târg de design românesc. Te așteptăm la Impact Hub Bucharest, chiar în Piața Unirii, pe Splai, la doi pași de Hanul lui Manuc, pe str. Halelor nr. 5 (etajul 2 & etajul 3). Susține designul Made in RO și uploadează acest cover photo pe profilul tău de facebook! Facebook event aici. La Impact Hub ajungi astfel: Fotografii: Culture Soup |