Insignis, noul magazin home & deco de pe harta Designist

Designul este raportul perfect dintre estetică și funcționalitate. Și suntem perfect de acord. Însă ce părere ai dacă îți spunem că designul interior se aseamănă cu o sesiune de terapie psihologică…a spațiului? Începe de la discuții despre modul în care poate produce schimbări esențiale, merge spre cum ar fi mai sănătos și util să funcționeze, cuprinde discuții despre calitățile demne de fructificat, dar mai ales despre neajunsurile care merită să fie corectate și ajunge la idei despre soluțiile care i-ar servi ca să ajungă la o viață „mai rotundă” pentru el însuși și ai lui.

Cum am ajuns să privim lucrurile din această nouă perspectivă? Am fost inspirați de echipa Insignis, magazinul online și offline* de piese de mobilier și decorațiuni care își propune să crească discutând constant cu clienții săi, fie designeri și arhitecți, fie pasionați de design care își plănuiesc schimbări în propriile case. Cristina Paraschiv, parte din cuplul de acționari ai Insignis, ne-a povestit mai multe despre drumul de la cercetare și documentare la experiențele de design despre care clienții lor abia așteaptă să le povestească apropiaților.

*apropo, showroom-ul Insignis este încă o noutate în peisajul de design interior de la noi, pentru că a fost deschis cu doar câteva luni în urmă. Dar să înceapă povestea…

Cristina Paraschiv, Managing Partner Insignis

La început a fost background-ul tehnic

Mai exact, background-ul Cristinei de programator, și al lui Marian de consultant în tehnologie. Trebuie să adăugăm descrierii lor profesionale și certificările internaționale în project management și customer satisfaction, care s-au dovedit a fi de mare ajutor pe parcursul demersului lor antreprenorial. Totuși, zilele pe care le petreceau în spatele liniilor de cod și ale cifrelor nu le lăsau loc prea mult loc pentru exprimarea creativității. Așa că, pentru că își doreau să fie mai aproape de oameni, au luat o decizie curajoasă și au pornit un business în domeniul de care erau amândoi pasionați: design și amenajări interioare.

„Ne-am hotărât să ne exprimăm creativitatea într-un business care să ne aducă mai aproape de oameni, care să ne permită interacțiunea umană mai mult decât am putut să o facem în joburile noastre anterioare. Astfel, am decis să investim în Insignis, în dezvoltarea platformei, în stocuri și mai apoi în deschiderea showroom-ului. Acum, echipa a crescut, cu oameni dedicați, cu experiență, care se asigură în primul rând că ne respectăm promisiunile față de clienți. Echipa e formată, de fapt, din cei care sunt în orice moment disponibili pentru a răspunde tuturor întrebărilor”, ne-a spus Cristina. 

Ne-a plăcut mult baza geometrică exuberantă a mesei Aston cu blat de sticlă securizată

Comoda Richmond Bloomingville cu siluetă Art Deco este realizată din lemn de stejar negru și piele și are detalii din metal auriu. 

Pentru întregul portofoliu de produse, intră pe magazinul online Insignis sau vizitează noul showroom din București în incinta Romexpo, pe Bd. Mărăști 65-67 (parcarea Romexpo poarta B, acces pietonal prin parcarea VIP).

Masa Orlando rotundă se adaptează și în living, și în dining.

Portofoliul de produse în extindere 

E suficient să îți plimbi cursorul pe meniul magazinului online ca să tragi concluzia că și portofoliul este una dintre dovezile receptivității constante la feedback: de la elementele principale ale amenajării – piese de mobilier și corpuri de iluminat – site-ul s-a extins până la obiecte pentru baie, vase pentru bucătărie sau covoare și pernuțe decorative. Și partea noastră preferată: găsești în portofoliu obiecte care s-ar integra și în scenografia minimalistă a apartamentului tău, și în cea clasic-eclectică din apartamentul părinților tăi, și în casa masculino-industrială, cu mansardă, a vreunui prieten.

„Ultima îmbunătățire adusă ofertei noastre a fost diversificarea produselor din categoria de mobilă. Astfel că, după multe căutari și documentări, gama noastră de produse a fost îmbogățită cu accent pe mese, scaune si canapele, cu un raport calitate/preț excelent”, a explicat Cristina.

Candelabrul Nostalgia are o înălțime totală de aproape 1m, deci ia-l în considerare dacă locuiești într-o casă interbelică, în care tavanele se află la cel puțin 3m distanță de podea.

Toate vin de la furnizori care au trecut prin etapele de verificare a echipei Insignis. Prima etapă: documentarea riguroasă a pieței. A doua: vizitele la fabrici/showroom-uri sau la expoziții pentru testarea produselor și discuțiile față în față cu furnizorii. Da, din păcate în ultimele luni a doua etapă a fost amânată, dar asta nu a fost neapărat o veste rea pentru portofoliul de produse Insignis:

„Din fericire, avem o listă generoasă de furnizori pe lista de așteptare, care au trecut deja de toate verificările noastre încă înainte de pandemie și care fi listați în curând pe site-ul Insignis. Ca informație suplimentară, principalii noștri furnizori sunt din Germania și Olanda”, a completat ea. 

Masa extensibilă Martinez are un blat din sticlă securizată și ceramică. Lungimea mesei pornește de la 160 cm și poate ajunge la 210 cm.

Insignis în vremea carantinei (și după)

Dacă în ianuarie ni s-ar fi spus că ne vom petrece (aproape tot) restul anului fără a putea face planuri pe termen lung, probabil că nu am fi crezut. Totuși, situația actuală a conturat o astfel de realitate și fiecare dintre noi o resimte ușor diferit. Pentru Insignis, de pildă, ianuarie a început cu un showroom nou, o urmare firească a dezvoltării din ultimii ani și a feedback-ului clienților. Showroom-ul vă așteaptă în incinta Romexpo, pe Bd. Mărăști nr. 65-67 (poarta B, intrare parcare VIP, acces din Bd. Expoziției).

„Clienții își doreau un spatiu unde să poată vedea fizic produsele, un colț de inspirație care să îi ajute la finalizarea amenajărilor sau la identificarea rapidă a modificărilor pe care și le doresc în căminul lor. Iar noi am pus asta în aplicare. Carantina a venit cu o schimbare a strategiei, însă: focusul este acum consilierea clienților, așa că azi showroom-ul Insignis este complementar magazinului online. Este locul unde, în deplină siguranță, oferim informații suplimentare, ba chiar, la solicitarea clienților, facem filmulețe și poze cu obiectele pe care ar dori să le integreze într-un anumit decor”.

Un fel de motor de căutare foarte uman și plin de idei ingenioase 😊. Ba mai mult, consilierii din showroom sunt gata să te ghideze dacă îți dorești sugestii de produse potrivite stilului pe care l-ai ales sau piese de mobilier similare, dar în culori diferite. Trebuie doar să le ceri ajutorul.

Sistemul hidraulic al patului Jasmine vă va ajuta să ridicați somiera fără efort și să ajungeți mai ușor la spațiul de depozitare de sub ea.   

Sigur, coordonatele ultimelor luni au dictat o schimbare de strategie și în tabăra clienților. Pe de-o parte, sunt cei care au nevoie de un boost de bună dispoziție.

„Vedem din ce în ce mai des întrebări/interes din partea celor care nu sunt neapărat implicați într-un proces de renovare ori mutare într-o casă nouă. Vorbim despre cei care vor să facă o schimbare care sa le aducă un plus de relaxare și un aer de nou, prospețime acasă”.

Am vedea măsuțele de cafea hexagonale Richmond Penta într-un living parizian, care nu se ferește de accente de culoare.

Scaunele Richmond Pippa din catifea roz sunt sursa pastelată de dinamism cromatic a unei amenajări în nuanțe sobre. 

De cealaltă parte, sunt cei pentru care reamenajările au căpătat mai mult decât oricând o componentă funcțională odată cu integrarea spațiilor work/school from home. Și asta se reflectă în discuțiile pe care le poartă cu echipa Insignis, de exemplu.

„Munca de acasă a generat interes pentru amenajarea unui spațiu de lucru creativ și funcțional, ca urmare, categoriile de decorațiuni, soluții de depozitare, dar și mese și scaune, au cunoscut creșteri în această perioadă. De altfel, avem în curs analize privind furnizori pe zona de office, produse potrivite pentru amenajarea spațiilor de studiu pentru cei mici, dar și pentru relaxarea celor mari 😉 ”, ne-a povestit Cristina. 

Insignis pentru designeri și arhitecți 

De fapt, dacă ar fi să rezumăm ce am povestit până acum, am spune că Insignis este în egală măsură o sursă de inspirație și o resursă: atât pentru cei care se hotărăsc să facă niște transformări în propria casă, cât și pentru specialiști, designerii și arhitecții care lucrează la aceste proiecte de reamenajare. Iar pentru specialiști am păstrat niște informații personalizate de la echipa Insignis.

Canapea extensibilă Seledo are arcuri sinusoidale, iar structura e îmbrăcată în spumă elastică, pentru un plus de rezistență și confort.

În primul rând, ca specialist vei ține legătura cu un reprezentant dedicat: pe el puteți să vă bazați pentru toate reglajele fine ale colaborării, de la sugestii de produse la bifarea termenelor de livrare stabilite.

„Înțelegem provocările cu care se confruntă designerii și arhitecții, pentru că, în mare măsură, acestea se intersectează cu ale noastre: este vorba despre un segment de clienți cu nevoi și cerințe similare și pentru noi, și pentru ei”.

Serviciul de masă din porțelan MariaPaula Moderna Gold are detalii aurii pictate manual. 

Apoi, ca informație din culise, trebuie să știți că Insignis are un buzunar special în care păstrează parteneriatele cu furnizori nelistați în magazinul online, dar pregătiți pentru proiecte:

„Branduri exclusiviste, furnizori care produc la comandă, produse customizabile etc., a căror ofertă este disponibilă și poate fi consultată în showroom”.

Dacă aveți în pregătire un proiect nou și vă doriți mai multe detalii de la Insignis, programați o vizită la showroom-ul de pe Bd. Mărăști nr. 65-67, în incinta Rompexo (poarta B, intrare parcare VIP, acces din Bd. Expoziției).

Un șezlong tapițat cu catifea, numai bun pentru momentele în care iei o pauză în mijlocul zilei de lucru. Îl găsești în secțiunea Fotolii a magazinului online. 

Toamna vine cu diversificare

Da, tot un fel de belșug 😊. Mai precis, planul Insignis pentru următoarele luni gravitează în jurul parteneriatelor, a măririi gamei de produse de mobilier și corpuri de iluminat.

„Avem în derulare mai multe discuții privind stabilirea unor parteneriate care să aducă produsele Insignis mai aproape de clienții noștri, iar toamna va veni și cu alte surprize care vor însemna extra beneficii, acces mai facil și mai rapid la produse, precum și o experiență de cumpărare online la standarde și mai ridicate. Ba mai mult, de acum, produsele Insignis pot ajunge la voi și prin Glovo și Bringo: totul vă este la îndemână prin doar câteva click-uri”, ne-a spus Cristina.

Așa că noi vă sfătuim să vă puneți listele de cumpărături la punct. Echipa Insignis vă așteaptă pentru sugestii și consiliere în magazinul online și în noul showroom.

Foto: prin Insignis

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed