PORCELANOSA România, la un an de la deschidere: redecorarea showroomului şi două noi facilităţi pentru arhitecţi
Cu ocazia fiecărui târg internațional dedicat tendințelor ceramice, standul Porcelanosa era un must în privința inovațiilor. A trecut deja un an de când noutățile admirate la târgurile din afară au venit mult mai aproape – în showroom-ul din București. Iar la un an de la deschidere, cel mai mare showroom mono-brand din sud-estul Europei al Porcelanosa Grupo prezintă ultimele tendinţe în materie de plăci ceramice, sanitare, podele şi sisteme de construcţie şi anunţă inaugurarea a două noi facilităţi, destinate atât profesioniştilor din domeniul construcţiilor şi arhitecturii, cât şi clienţilor showroomului. Produse din cele mai noi colecţii lansate de PORCELANOSA Grupo în cadrul Cersaie 2013 şi MosBuild 2014 au fost selectate cu atenţie şi sunt prezentate acum în spaţiul de peste 700 mp al showroomului PORCELANOSA, proaspăt transformat. Mai mult, reprezentanţa PORCELANOSA din nordul capitalei dispune acum de un Centru Tehnic şi de un Centru de Consiliere. În cadrul Centrului Tehnic, ce va fi disponibil începând cu 26 septembrie, arhitecţii şi constructorii vor putea studia soluţii pentru faţade ventilate, pardoseli supraînălţate pentru interior şi exterior, încălzire în pardoseală, suprafeţele solide KRION® şi alte sisteme de construcţie, beneficiind de consilierea specialiştilor PORCELANOSA pentru detalii tehnice. Pentru a veni în ajutorul designerilor de interior şi al clienţilor, serviciile showroomului includ acum şi un consilier şi un spaţiu special pentru recomandări de amenajare. Un lavoar într-un mix spectaculos de materiale Evenimentul aniversar a avut loc joi, 11 septembrie 2014, în prezenţa a peste 100 de clienţi, arhitecţi, designeri şi dezvoltatori, precum şi a oficialului Porcelanosa Grupo, domnul Jorge García, reprezentantul pentru România al Porcelanosa Grupo. Jorge García, reprezentantul pentru România al Porcelanosa Grupo Reuniunea a avut scopul de a prezenţa industriei de profil noile linii de produse şi tendinţe internaţionale în amenajări, cât şi de a facilita întâlnirea specialiştilor din domeniu şi de a le oferi inspiraţie prin noile propuneri ale Porcelanosa Grupo. Cocktail party-ul de joia trecută, în alb și negru, culorile Porcelanosa Cu peste 40 de ani de experienţă, Porcelanosa Grupo numără în prezent mai mult de 400 de magazine, în peste 100 de ţări din întreaga lume. Lansat că producător de plăci ceramice, astăzi grupul spaniol are în portofoliu nu mai puţin de 8 companii distincte, specializate (Porcelanosa, Venis, Gama DÉCOR, System Pool, L’Antic Colonial, Butech, Noken, Urbatek), ce oferă game largi de produse: de la plăci ceramice, echipament de baie şi bucătărie, până la soluţii inovative pentru arhitectură contemporană. Un studiu exhaustiv derulat şi publicat de către Pricewaterhouse Coopers şi Financial Times în primul deceniu al anilor 2000 a poziţionat Porcelanosa Grupo între cele mai prestigioase companii prezente pe scena de afaceri globală, numărul 5 mondial între companiile de retail. O confirmare a profesionalismului şi calităţii Porcelanosa Grupo este şi titlul actual de furnizor oficial al Casei Regale a Marii Britanii. Mai multe fotografii de la evenimentul aniversar, aici. |