Agnes Keszeg semnează noul concept vizual al Festivalului Brazilor de Crăciun

Ne plac ilustrațiile create de Agnes Keszeg și nu de ieri, de azi, ci de când am descoperit cartea Poveştile unei inimi, scrisă de Diana-Florina Cosmin și ilustrată de Agnes Keszeg.  O carte pur și simplu frumoasă, exact ca acești brazi desenați tot de talentata Agnes, care semnează noul concept vizual al Festivalului Brazilor de Crăciun, ajuns la cea de-a 12-a ediție.

Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri în vederea facilitării accesului la educaţie al copiilor din medii sociale vulnerabile, organizat anual de Salvaţi Copiii România. Evenimentul are ca centru de interes o licitaţie specială de brazi de Crăciun, creaţi exclusiv pentru această ocazie de unii dintre cei mai cunoscuţi designeri români. Devenit una dintre atracţiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Crăciun sprijină proiectele derulate de Salvaţi Copiii România.

„Ne-am dorit pentru acest an un vizual care să surprindă într-un mod cât mai uman şi creativ esenţa acestui festival, aceea de a reuni oameni inimoşi care pot şi vor să ofere copiilor darul de a scrie şi a citi. Agnes a ilustrat acest lucru prin atenţia deosebită faţă de detalii, prin dozarea perfectă a fiecărei linii sau tuşe de culoare. Veţi observa că dincolo de strălucirea bijuteriilor care îmbracă brazii, predomină tonuri de gri şi negru. Tocmai pentru a surprinde tristeţea acestor copiii privaţi de educaţie, care au nevoie de ajutorul nostru, al tuturor”, a declarat  Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv al Organizaţiei Salvaţi Copiii România.

“De la început ştiam că în desen vreau să apară atât copiii, cât şi brazii decoraţi cu stil. Am dorit să surprind şi eleganţa evenimentului, dar şi scopul lui. Vroiam să fie copiii personajele principale, iar brazii elemente de decor, de fapt mijlocul artistic prin care îi putem ajuta”, a declarat Agnes Keszeg, ilustrator și designer de păpuși.

Ediţia de anul acesta îşi propune colectarea de fonduri pentru cei 2.500 de copii deja cuprinşi în programele de Educaţie Preşcolară, Şcoală după Şcoală şi A Doua Şansă. În total, în primele 11 ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun s-au strâs 2.484.000 euro. Toţi aceşti bani au fost folosiţi pentru reintegrarea şcolară a copiilor care muncesc, facilitarea accesului la educaţie şi prevenirea abandonului şcolar pentru 16.200 de copii din comunităţile sărace. Familiile lor au primit, de asemenea, ajutor financiar şi consiliere în centrele educaţionale Salvaţi Copiii România.

Brazii care vor fi licitaţi în seara de gală a Festivalului Brazilor de Crăciun vor fi expuşi pe 27 noiembrie, ora 10.30, la Hotel Radisson Blu, ocazie cu care Organizaţia Salvaţi Copiii va susţine şi o conferintă de presă.

Companiile care s-au alăturat deja proiectului din acest an sunt: : Banca Comercială Română, EDP Renewables, Renovatio, Five’s, Banca Românească, Porsche România, Petrom, Apa Nova Bucureşti, Carrefour România, Catena, Classliving, Kaufland România, Lemet, Oscar Downstream, Pay Point, UPC, Perrier, Teraplast Grup şi Radisson Blu Hotel.

Comitetul de Organizare al Festivalului Brazilor de Crăciun din acest an are în componenţa sa pe Amalia Năstase (Manager eventures), Andreea Raicu, Andi Moisescu (Realizator TV), Corina Bârlădeanu (Manager 2activePR), Liviu Sfrija, Tereza Munteanu (Managing Partner Wunderman).

 

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our BlogVisit Our BlogVisit Our Blog