Paula Seling mărturisește dorul său de Maramureș și devine noua ambasadoare Iutta a campaniei „Dor de românesc”
Paula Seling, o voce și o prezență feminină remarcabilă, se alătură campaniei inițiată de brandul Iutta ca Ambasadoare a Maramureșului pentru a strânge dorurile românilor pe noua platformă www.dorderomanesc.ro. Proiectul de mare anvergură se desfășoară pe o perioadă de 10 săptămâni iar participanții vor avea șansa să câștige marele premiu ce constă în geanta de voiaj „Dor călător”, creată special cu această ocazie, și invitația de a participa la un tur fotografic al țării de 10 zile. Artista, născută în Baia Mare, mărturisește cu sinceritate dorul său de Maramureș și influența acestui loc natal ce îi oferă constant o sursă de inspirație. Vocea sa duioasă se află sub amprenta dorului de acasă, pe care îl transpune vibrant prin cântecele sale. ”Dorul pentru mine este sentimentul generator de artă, de muzică, de bucurie, de încântarea de a fi. Pentru mine dorul de casă este foarte puternic. Întotdeauna mă gândesc la locurile unde am copilărit și încerc să fac tot ce e în jurul meu să semene cu acel loc.”, povestește Paula Seling. Spotul video al Dorului de Maramureș poate fi vizionat aici: Producție video: Pink Stripe Group / Muzică: Maria Chifu (voce) și Radu Vâlcu (chitară). Acestui proiect i se vor alătura pe parcurs 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale țării – femei cu valori înrădăcinate, ce poartă în suflet meleagurile natale și îmbină tradiția cu modernitatea. Astfel, fiecărei regiuni și reprezentate li se va dedica câte o săptămână plină de povești și doruri. Campania “Dor de românesc” a pornit nu întâmplător cu Ambasadoarea Olteniei, Eglantina Becheru, o femeie de o eleganță înnăscută, care aduce cu ea de pe meleagurile gorjene ceva din măreția creatoare a lui Brâncuși, ce a inspirat prin creațiile sale brandul Iutta încă de la lansare. Oltenia a fost urmată de Basarabia-soră, care a avut-o în centru pe jurnalista și producătoarea Nata Albot, organizatoarea numeroaselor festivaluri ce au ca obiectiv comun promovarea tradițiilor românești în Republica Moldova. În prezent, proiectul celebrează Maramureșul prin intermediul ambasadoarei sale, Paula Seling. Nicoleta Chirica, fondator și designer Iutta declară: ”Platforma www.dorderomanesc.ro a strâns până în prezent peste 150 de doruri din toate regiunile țării. Acestea reflectă amintiri de neșters, trăiri complexe, locuri și persoane dragi, arome și stări intense ce însoțesc românii la orice pas. Ne-a bucurat deschiderea cu care a fost primit proiectul si suntem surprinse în fiecare zi de profunzimea si frumusețea dorurilor primite. Ele confirmă bogația culturală a poporului nostru, pe care vrem să o redăm și promovăm în continuare prin creațiile Iutta.” Câteva din dorurile împărtășite de participanții campaniei până acum:
Cititorii sunt invitați să acceseze platforma www.dorderomanesc.ro să afle mai multe detalii despre campanie, să citească cât mai multe povești autentice din toate zonele geografice ale României și Basarabiei, dar mai ales să își împărtășească, la rândul lor, dorul. Care e dorul tău? Despre campania Dor de românesc Care e dorul tău? De la această întrebare s-a născut ideea campaniei „Dor de românesc”, ce poartă chiar numele celei mai îndrăgite colecții Iutta. Pe www.dorderomanesc.ro se dorește colecționarea dorurilor românilor într-un loc comun, ca un manifest pentru frumusețea și bogăția culturală din fiecare zonă geografică a țării noastre. Dor de un loc, o stare, un om, de o experiență. Campania, pe lângă elementul online, va fi urmată de un eveniment de lansare și încununată de un traseu fotografic național pentru promovarea turismului românesc, a brandului de țară și susținerea obiceiurilor specifice fiecărei zone. Iutta va călători alături de marele câștigător al campaniei, un ghid pasionat de românesc și de un fotograf profesionist în Transilvania cu spirite străvechi, în Oltenia cea cu vorbe pătimașe, în Muntenia vibrantă, în Bucovina ca o dumbravă minunată, în Basarabia-soră, cu dor de întregire, în Moldova cea sfântă și cu bucate aromate, în Dobrogea cea dintre pământ și apă, în Maramureșul vesel și colorat, în Banatul blând și așezat, în Crișana cea repede și curgătoare. De asemenea, dorurile culese în cele 10 săptămâni ale campaniei vor crea geanta „Dor călător”, o geantă de voiaj ce va ajunge tot în posesia marelui câștigător. Alte 100 de premii ce constau în produse Iutta și ale partenerilor își așteaptă câștigătorii. O campanie susținută de “România, tare de tot” by Intact Media Group. Despre Iutta Iutta este un atelier de creație care are în portofoliu genți și accesorii din piele cu motive de inspirație tradițională. Brandul reflectă dorul de românesc prin valorificarea folclorului, suplinind nevoia de identitate care caracterizează prezentul. Simbolurile alese pentru cea mai recentă colecție, intitulată chiar “Dor de românesc”, reflectă pitorescul și tradiția fiecărei zone din țară și exprimă principalele valori ale acesteia, putând fi regăsite și în arhitectura veche sau straiele populare românești. Colecția aduce la un loc 10 motive românești din diferite zone ale țării noastre și, odată cu ele, dorurile față de regiunile respective: Transilvania, Oltenia, Muntenia, Bucovina, Basarabia, Moldova, Dobrogea, Maramureș, Banat, Crișana. Astfel, creațiile Iutta au în spate o poveste, un dor ce le inspiră pe cele care le poartă să își amintească unde le sunt cu adevărat rădăcinile și valorile. Cum frumos ne descria o susținătoare: “Voi, Iutta, ne faceți să iubim dorul, deși el implică o absență.” Mai multe detalii pe: www.iutta.ro, www.facebook.com/Iutta.ro și pe pagina dedicată evenimentului. |