Un magazin care nu te cheamă să-i golești rafturile, ci să le umpli
Am primit recent invitația de a participa la deschiderea „The Empty Shop”. Un concept diferit de magazin, în care clienții și vizitatorii mall-ului (este vorba de Promenada) sunt invitați nu să golească rafturile, ci să le umple cu haine pe care nu le mai îmbracă, pentru a fi donate unor familii cu posibilități materiale reduse. Proiectul se derulează în parteneriat cu organizația „Let’s Do It, Romania!”, care se va ocupa de partea logistică a campaniei. „Prin deschiderea The Empty Shop și a celorlalte 12 puncte de colectare din mall-urile noastre din țară ne-am propus să derulăm cea mai amplă campanie de strângere de haine: 20 de tone în două săptămâni. Zilnic, sute de mii de oameni trec pragul centrelor noastre comerciale din toată țara, pentru cumpărături, în drum spre serviciu, pentru a lua masa sau pentru a se relaxa. Acum le lansăm și o provocare: de a dărui în beneficiul persoanelor cu posibilități materiale reduse”, a declarat Corina Olteanu, Group PR Manager NEPI Rockastle. Hainele, odată colectate, vor fi sortate, cu ajutorul a 50 de voluntari „Let’s Do It, Romania!”, apoi curățate și livrate unui număr de 1000 de familii din județele Maramureș, Neamț, Iași, Constanța, Gorj, Călărași, Ialomița. „Ne bucurăm să fim alături de Promenada la deschiderea „The Empty Shop”, umbrelă sub care dăm și startul „Let’s Share & Care!” 2018. Colectările de o asemenea amploare implică eforturi logistice uriașe și faptul că avem un magazin dedicat în care putem face sortare, dar și alte puncte de colectare în mall-uri, ceea ce înseamnă expunere către un număr mai mare de potențiali donatori, ne ajută să ne concentrăm eforturile pe o perioadă mai scurtă de timp cu rezultate mai bune. Campania face parte din strategia „Let’s do it, Romania!” de combatere a risipei si de susținere a educației și vă invităm cu drag să susținem cât mai multe familii”, a declarat Andrei Coșuleanu, Board Member „Let’s do it, Romania!” Anul trecut, „Let’s Do It, Romania!” a colectat în cadrul programului propriu „Let’s Share & Care!” șapte tone de îmbrăcăminte, dar și jucării, rechizite și mobilier, direcționate către 850 de copii și familiile acestora din cinci județe ale țării. Hainele strânse vor fi distribuite unor comunități în care riscul de abandon școlar cauzat de lipsa unor bunuri materiale de bază, cum ar fi hrana, alimentele sau îmbrăcămintea pentru copii, este foarte ridicat. Potrivit celor mai recente date Eurostat, România se găsește pe locul al treilea în UE în ceea ce privește rata abandonului școlar, cu 18,5%. În același timp, în România se înregistrează cea mai mare proporție de copii afectați de sărăcie (grupa de vârstă 0-17 ani) din UE, ceea ce sporește automat riscul de excludere socială. The Empty Shop este amplasat la nivelul 1 al mall-ului Promenada și este deschis în perioada 5 – 18 aprilie a.c., în intervalul orar 10.00 – 22.00. Celelalte puncte de colectare vor fi organizate în mall-urile City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Shopping City Galați, Brăila Mall, Shopping City Piatra Neamț, Ploiești Shopping City, Shopping City Deva, Aurora Shopping Mall (Buzău), Shopping City Târgu Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Sibiu. Magazinul este dedicat în exclusivitate colectării de îmbrăcăminte. |
Laudabila initiativa si efortul, dar ce judete: Gorj, Calarasi, Ialomita? Nu , astea sa primeasca de la PSD sau sa crape cu totii pana le da PSD! Ca traiesc din munca , mila si pomana noastra , dar ei voteaza tot PSD de ne mananca noua viata si existenta.