100 de produse și servicii, scoase la licitație pentru NOD makerspace

Despre NOD ți-am povestit de multe ori de-a lungul ultimilor ani: ba despre proiectele lor de ecosistem al oamenilor creativi, ba despre makerspace și spațiul de co-working, ba despre evenimente sau despre biblioteca lor de materiale. Astăzi, în vremuri zbuciumate și neașteptate, a venit momentul să îți povestim și despre noua campanie de susținere 100 pentru Nod, care își propune să susțină comunitatea creativă locală, meșteșugul, designul de produs, atelierele, producătorii și antreprenorii. Campania se desfășoară între 13 octombrie și 31 decembrie 2020.

În cinci ani, Nod makerspace a devenit locul de joacă al arhitecților, artiștilor, inginerilor care construiesc obiecte de design – de la aeroplane, la lămpi, la viziere și mânere speciale pentru protecție anti COVID-19, locul unde se nasc inițiative civice pentru oraș și spațiul de coworking care a primit distincția de cel mai bun spațiu de muncă din partea Central European Startup Awards, patru ani la rând. Găzduiește în jur de 40 de start-up-uri și aproape 100 de antreprenori și freelanceri, printre care specialiști PR & comunicare, branding, graphic designers, electroniști, ingineri IT, artiști, makeri „de toate felurile”.

Criza în care ne aflăm reprezintă o lovitură puternică în economia românească, iar printre domeniile afectate considerabil se află industriile culturale și creative. Încă de la înființare, Nod makerspace s-a poziționat ca un centru pentru industrii creative, și-a construit activitatea în jurul și pentru acestea. Nod makerspace, ca și entitățile aflate sub acoperișul acestuia au fost afectate de această criză, fiind bazate pe lucratul împreună, atât ca filosofie de muncă, cât și ca sursă de venit. Campania 100 pentru Nod susține comunitatea creativă locală, meșteșugul, designul de produs, atelierele, producătorii și antreprenorii.

Tamina Lolev, co-fondator Nod makerspace: „100 de oameni și-au unit forțele și și-au pus la licitație produsele și serviciile pentru ca Nod să continue să fie locul de întâlnire și de sprijin pentru industriile creative”.

Campania 100 pentru Nod reprezintă licitația a 100 de obiecte de design – ediție limitată, servicii, experiențe ale membrilor și prietenilor Nod makerspace. Campania se desfășoară între 13 octombrie și 31 decembrie 2020. În fiecare săptămână, se desfășoară câte 5-7 licitații și se încheie licitările anterioare.

Pe www.makershop.ro sunt mai multe detalii.

Florin Cobuz, co-fondator Nod makerspace transmite un mesaj important al campaniei: „Credem că aceasta nu este doar o licitație pentru viitorul Nodului. Este un test de solidaritate cu industriile creative. Licităm viitorul creatorilor locali și, deși trăim vremuri complicate, avem încredere în solidaritate și în puterea lui ÎMPREUNĂ”!

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed