Două burse la #TalentBet, acceleratorul de carieră pentru tinerii creativi
Suporteri asumați ai specializărilor în industrie, cei de la Rogalski Damaschin oferă două burse pentru oamenii talentați care se înscriu la ediția din august a #TalentBet, acceleratorul de carieră organizat de The Alternative School. #TalentBet este o platformă de studiu, workshop și networking pentru tinerii creativi și strategi, indiferent că vin din agenții, din echipa clientului sau sunt freelanceri. Beneficii? O perspectivă mai largă asupra viitorului creativității, portofolii mai articulate, ghidaj profesional în carieră, șansa de a se califica la competiții internaționale și un context în care creativi din medii diferite descoperă oameni noi. Sunt așteptați brand manageri, designeri, ilustratori, videografi, art directori, creatori de conținut, specialiști în social media, oameni de PR creativ & copywriteri. Cei care vor să aplice pentru burse trebuie să trimită, până pe 14 august, CV-ul și portofoliul la win@canneslions.ro, menționând la subiect #Scholarship #RogalskiDamaschin. Bursierii, posesori ai celor mai reusite aplicații, vor avea acces gratuit la un program condensat, cu traininguri la zi, proiecții de studii de caz de la Cannes, expunere internațională și networking. Pe 16 august, în premieră pentru industrie, #TalentBet debutează cu #PortfolioNight la Mindspace Victoriei. Trei lideri ai industriei creative cu performanțe internaționale (Livia Fălcaru – ilustrator, Cătălin Dobre – CEE McCann, Cosmin Baba – Director de Creație Oxygen) răspund întrebărilor și dau feedback, în public, legat de cele mai reușite portofolii ale celor înscriși la #TalentBet. Ceilalți primesc feedback individual, pentru ca toți să-și poată rafina aplicațiile și să fie mai bine pregătiți pentru orice schimbare de carieră. Încă 5 întâlniri cu speakeri valoroși, dublate de proiecții ale lucrărilor câștigătoare de la Cannes Lions, pun focusul pe topicuri relevante pentru viitorul industriei. Cătălin Dobre, CEE Creative Director la McCann, vorbește, pe 18 august (19.00-21.00), despre cum se construiesc studiile de caz și despre arta de a comunica o idee cu impact. Participanții vor analiza aplicațiile de la Young Lions 2022 atât din perspectiva ideii, cât și din cea a prezentării lor în board. Pe 20 august (10.00-13.00), ilustratoarea Meri The Zu și Mădălin Dragnea, Creative & Motion Director la ALL MAD Studio, vorbesc despre emoții și limbaje vizuale. Prezentările lor sunt dublate de două perspective venite de la client: Gabriel Eremia, Director de Marketing la Arctic, va vorbi despre recent nominalizata campanie Forgotten, la Cannes, iar Matei Goncea, Creative Marketing Manager / Europe la Coca-Cola, va veni cu studii de caz articulate despre “Empatie și creativitate cu rezultat”. Pe 23 august (19.00-21.00), Cosmin Baba, Director de Creație Oxygen, va vorbi despre trenduri în comunicare, iar Andreea Călărasu, Senior Strategist, Jam Session, despre cum arată viitorul strategiei, în ecoul recent încheiatului festival al Leilor. Davor Bruketa, Chairman la îndelung aplaudata Bruketa Zinic Grey, și Nicholas Klein, Director de creație la Philipp und Keuntje, ambii premiați la Cannes, vor discuta pe 25 august, via Zoom, despre tehnologie și creativitate. Întâlnirea se va încheiea cu o ultimă analiză a portofoliilor, făcută de Tammy Lovin, om de creație digitală și influencer. Pe durata programului, creativii vor aplica concluziile seminariilor în rezolvarea unui brief. Cea mai bună echipă se va califica la competiția digitală de comunicare integrată de la Eurobest. Cei cu vârsta de până în 23 de ani au, la rândul lor, acces la competiția pentru Roger Hatchuel Academy 2023. Costul participării la #TalentBet este 200 euro + TVA / echipă sau 100 euro + TVA individual. Pentru detalii: win@canneslions.ro / whatsapp: +40 7 44 10 50 15.
|