#TheAlternativeSchool anunță câștigătorii competițiilor locale cu destinație Cannes Lions
Mara Lăcătuș și Monica Chirilă (Digital), susținute de Invizibilii.ro, Teodora Bonea și Andrei Popa (Design), împreună cu Eduard Dică (Roger Hatchuel Academy) sunt cei cinci talentați care vor reprezenta România la Cannes Lions, în urma victoriilor obținute în competițiile locale. Duo-urile de la Digital și Design au câștigat competiția locală Young Lions 2024 dintr-un total de 25 de echipe – cel mai mare număr de participanți în cei 19 ani de existență ai #TheAlternativeSchool, primul Creative MBA din Europa Centrală și de Est. Soluțiile lor pentru cele 3 briefuri ale Modulului Future Proof Creativity au fost evaluate de un juriu internațional format din 21 de seniori cu rezultate demonstrate. Intre 17 si 25 iunie, cele două echipe vor lucra pe un brief de 24 de ore, alături de creativi din întreaga lume și vor participa la seminarii, workshop-uri, evenimente și gale, pe întreaga durată a festivalului, în vreme ce Eduard va participa la specializările RHA. Young Lions Digital – meet the winners Mara – Social Media Manager la Obsentum & Delirium și Monica, Communication Consultant la Rogalski Damaschin PR, adică echipa CoDepart, vor concura în competiția Young Lions Digital, categoria susținută de Invizibilii.ro – platforma care își propune să catalizeze evoluția, să materializeze potențialul și să schimbe viețile celor aflați în situații de viață vulnerabile. Câștigătoarele s-au conectat în timpul studiilor de licență în Publicitate, unde au colaborat frecvent în proiecte și competiții, pe care de multe ori le-au finalizat cu brio – vezi locul doi la competiția regională de la PR Arena sau prima poziție la CompetitIAA. Tot împreună, via Erasmus, au studiat Marketing de Lux la Sciences Po Paris, una dintre cele mai prestigioase universități din Franța și și-au aprofundat studiile în străinătate prin stagii care le-au permis să exploreze sectorul de lux din diverse perspective: Monica s-a familiarizat cu savoir-faire-ul casei de marochinărie Delvaux în calitate de Coordonator de Retail pentru magazinele din Paris, în timp ce Mara a contribuit la dezvoltarea brandului Prada Beauty la L`Oreal Paris în calitate de Product & Project Manager Assistant. „Am intrat în concurs pentru oportunitatea de a propune soluții ce ne plac atât de mult încât visăm să le vedem implementate, mai degrabă decât pentru premiu. Suntem recunoscătoare că joaca asta ne-a dat șansa de a reprezenta România la Cannes Young Lions, o experiență unică pentru orice specialist în comunicare”, au spus Mara și Monica. Young Lions Digital – sponsor’s talk „Programul Invizibilii (invizibilii.ro) e dedicat categoriilor sociale vulnerabile, adesea neglijate în comunități, oferindu-le resurse pentru integrarea socială și profesională. Consecvenți cu obiectivele și valorile noastre, ne-am bucurat să ajutăm tinerele talente românești să devină vizibile pe scena mondială și să aibă șansa de a-și îndeplini potențialul creativ într-un context internațional. Am fost încântați să colaborăm cu #TheAlternativeSchool și să beneficiem de creativitatea tinerilor talente, accesând peste 25 de soluții inovatoare cu impact pentru beneficiari și atragerea publicului potrivit, în demersurile noastre de a dezvolta programul Invizibilii”, a declarat Ciprian Sandu, din partea Invizibilii.ro. Young Lions Design – meet the winners Teodora – Copywriter la CirclesColab și Andrei, Art Director la Golin, adica The Exes, vor concura la Young Lions Design. Teodora și Andrei sunt un duo de creativi autodidacți care funcționează perfect. S-au cunoscut și au lucrat într-o agenție de unde-au plecat ulterior (de unde și numele “The Exes”), și-au realizat că rezonau cu același tip de perspective, fiind totuși suficient de diferiți incat sa se critice, atunci când unul dintre ei face câte o pasiune oarbă pentru o idee. Teodora & Andrei au participat cu succes la #TheAlternativeSchool și în 2023 și sunt familiarizați cu performanța internațională. În 2022, dintr-un total de 87 de echipe, au câștigat Silver la Young Eurobest. „Chiar dacă nu mai suntem echipă în aceeași agenție, mereu am continuat să lucrăm împreună. Nu degeaba ne-am pus numele de echipa The Exes. În 2022 am câștigat Silver la competiția Eurobest de 48 de ore și acum de abia așteptăm să dăm tot ce putem în cele 24 de ore la Cannes”, au spus Teodora & Andrei. Roger Hatchuel Academy – meet the winner Reprezentând a 19-a generație de tineri selectați in laboratoarele de la #TheAlternativeSchool, Eduard Dică este câștigătorul competiției dedicate talentelor sub 25 de ani și va reprezenta România la Roger Hatchuel Academy la Cannes Lions anul acesta. Eduard, student la master în Comunicare Digitală și Inovație la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA este Copywriter la v8 Interactive. „Publicitatea are nevoie de Gen Z pentru a crea conținut pentru generația noastră. Sunt dispus să o fac în mod corect. Cred că generația noastră are ceva de spus în industrie și Roger Hatchuel Academy mă va ajuta să demonstrez asta mai devreme decât mă așteptam,” spune Eduard. Clasament 2024: Peste 80 înscriși, 25 de echipe concurente În cadrul Modulului Future Proof Creativity, concentrat pe tendințele relevante în Design, Social Media, Digital, AI, Inteligență Emoțională & Gamevertising, care a avut loc în martie și aprilie, ghidati de peste 30 de speakeri de elită activi în hub-urile creative ale planetei, au fost peste 80 de înscriși – creativi din agenții de rețea sau independente – McCann, Tribal Worldwide, Ogilvy, GMP&U, The Script, formr Agency, Seven Media – freelanceri și studenți la master din facultăți de comunicare și design din centre universitare influente din România, dar și un număr relevant de seniori peste 30 de ani, mai puțin interesați de competiții, dar determinati să-și rafineze competențele, conectându-se la cele mai noi informații din domeniu. 50 de participanți au aplicat pentru competiție. 25 de echipe au rezolvat briefurile oferite de Invizibilii.ro, Pomar Dos Sabores și-o fundație dedicată sănătății afective în contexte de munca. Clasamentul primelor 10 echipe 2024 este: CoDepart, The Exes, Team SOUP, IGUANAS, The Script, OpenDoorStudio, Fluff Inc, Scandal, Impact, Tribal, Rebel Wave, Chicas26, The Migrants. Toate echipele și soluțiile lor pot fi explorate pe site-ul thealternativeschool.com. Poveștile câștigătorilor au prins viață prin interviuri exclusive și pot fi descoperite aici: Mara Lăcătuș & Monica Chirilă, Teodora Bonea & Andrei Popa, Eduard Dică. A Word from the Founder „În fiecare an, din 2005 încoace, facem tot posibilul să oferim conținut și platforme cu relevanță globală pentru a permite talentului românesc să-și rafineze potențialul, transformându-l într-o realitate splendidă, în munca de fiecare zi sau în cele mai dorite competiții internaționale. Într-o industrie blazată, sunt încântată de numărul de talente încă interesate să performeze, de diversitatea speakerilor străini implicați în program, de calitatea aplicațiilor care au câștigat și de alianțele valoroase pe care am reușit să le formăm anul acesta – mulțumiri Invizibilii.ro, Phoenix Media & The One Cotroceni. #NeverBetter. O fundație bună pentru următorii 20 de ani -)” a spus Teodora Migdalovici, fondatoarea #TheAlternativeSchool si ambasadoarea Cannes Lions in Romania. Primul eveniment prin care celebrăm câștigătorii locali și cel mai recent conținut creativ mondial este pe 31 iulie, la The One Cotroceni, în cadrul The Future of Creativity, concentrat pe tendințele contemporane în CSR, creativitate vizuală, AI vs EQ, tehnologie și creative data. Cum poți adera la programele cu expunere internațională de la #TheAlternativeSchool ? Ai până în 30 de ani și îți dorești să trăiești o experiență de studiu și competiție internațională via Young Lions & Roger Hatchuel Academy? The Alternative School face următoarele selecții în toamnă. Pentru oricare dintre cele două categorii, urmărește site-ul & paginile de social media ale #TheAlternativeSchool sau ia legătura cu Andra Serea – Communication Architect @ TheAlternativeSchool: andra@thealternativeschool.com. Puțină Istorie Activă din 2005, cu focus pe comunicarea de elită, surprinzătoare, memorabilă și interesată de rezultat cu ecou în business și-n societate, #TheAlternativeSchool este un Creative MBA ce organizează programe educaționale de ultima oră și competiții cu deschidere internațională pentru industria de marcom. Prin fondatoarea sa, școala susține constant eforturile de lobby pentru industria locală în contexte globale. Printre miile de creativi și executivi formați în laboratoarele #TheAlternativeSchool, un număr consistent a obținut recunoaștere internațională pe marile scene ale festivalurilor, evoluând pentru a desena azi leadershipul industriei creative locale. Sesiunea foto profesională care anunță performerii școlii poartă semnătura artistică a lui Manole Sava, reprezentând GreenMind Studio. |