Fântâna de la Universitate are haine noi, tricotate
Dacă zilele astea ți-ai dat vreo întâlnire la fântâna de la Universitate, ai găsit-o îmbrăcată în haine tricotate și te-ai întrebat care e povestea din culisele intervenției urbane, iată că ți-o spunem noi: cei de la 7UP s-au gândit să marcheze lansarea platformei Feels Good to Be You prin acest cadou plin de culoare și textură, făcut bucureștenilor. 7UP admiră și prețuiește unicitatea fiecărei persoane care alege să-și exprime creativitatea și să investească timp și suflet în pasiuni, chiar și după un program obositor la birou. De aceea, au creat platforma #feelsgoodtobeyou – www.my7up.ro, care adună cele mai efervescente personalități și cele mai inedite pasiuni pentru a fi descoperite de cât mai mulți oameni cu potențial creativ. Simona Taudor – urban knitter, Sinboy – ilustrator, Andi Singer – fotograf și Oana Brătilă – artist origami – sunt primii care care s-au alăturat campaniei prin pasiunile lor, care aduc un plus de culoare și vibrație. Simona a răspuns cu entuziasm provocării 7UP și și-a dus pasiunea la un alt nivel. Fântâna de la Universitate, iconic-ul loc de întâlnire din istoria Bucureștiului, a primit haine noi și colorate, tricotate cu răbdare și pasiune de Simona. Sâmbătă, 8 aprilie, bucureștenii au avut ocazia să ajute la ”îmbrăcatul” zonei din jurul fântânii, care și-a schimbat înfățișarea temporar, spre surpriza trecătorilor. Fântâna de la Universitate își va păstra noua înfățișare până pe data de 25 aprilie. „Pe cartea mea de vizită scrie Brand Manager CSD Flavours PepsiCo România și vorbește despre Diana de la 9 la 6. Ce nu scrie este că în timpul liber sunt designer de interior pentru prieteni, că îmi place tot ce ține de artele vizuale, iar formele și culoarea sunt hrană pentru suflet. Mai rar ai ocazia să vezi un brand de dimensiunea 7UP care încearcă să descopere viața secretă a pasiunilor creative ale profesioniștilor și îi încurajează să se exprime așa cum simt. Atitudinea optimistă și relaxată, viziunea 7UP și planurile de comunicare ale acestui brand plasează central sentimentul de bine, de autentic, ce răsare din pasiunile și hobby-urile care ne fac pe noi să fim noi”, spune Diana Lupescu. „Sperăm să reușim să fim o sursă de inspirație pentru consumatori și să-i încurajăm să-și exprime flerul autentic și talentul înnăscut”. Noua platformă vrea să aducă într-un singur loc pasiunile oamenilor obișnuiți și să le ofere un loc unde se pot exprima. Fie că este vorba de un vecin sau de prietenul cel mai bun, fiecare este original în felul lui, iar acum își poate face talentul mai ușor cunoscut. Iar dacă vrei să tricotezi și să devii și tu urban knitter, hai la cursul nostru de Design Textil. |