Și ție ți se pare că “Life is brewtiful”? Îți facem cunoștință cu The Beer Institute.
Eh, dacă acestea sunt datele problemei, cum să nu-i crezi pe cei de la The Beer Institute când ne declară încă din sloganul lor că “Life is brewtiful”? 🙂 De fapt, nu-i nevoie să-i crezi pe cuvânt, poți să te convingi singur: vizitându-i în cele două shopuri, cel de pe Calea Dorobanților și cel de la Agora Floreasca, și venind weekend-ul acesta, pe 6-7 aprilie, la Made in RO #13 #FlowerPower de la Impact Hub Bucharest (Splaiul Unirii 165). Și asta pentru că, așa cum poate ai descoperit deja (încă nu? 🙂 ) package designul și berea artizanală merg adeseori mână în mână. The Beer Institute va fi la Made in RO #13 weekendul acesta, la Impact Hub Bucharest. Dă click aici pentru mai multe informații. Dacă ți se pare că berea este mai degrabă o băutură a bărbaților, te contrazicem și noi, și cele două co-fondatoare The Beer Institute, Adina Mugescu și Andreea Săraru. Iar dacă ești de părere că berea bună nu e neapărat o băutură a românilor, atunci sigur greșești! Iar numele brandului despre care povestim își propune să fie o garanție 🙂
Practic, Adina a căptătat ideea The Beer Institute încet-încet, pe vremea în care lucra în domeniul turismului și descoperea câte produse locale din țară, dar mai ales câte beri artizanale locale se găsesc greu (sau deloc!) în București. Odată ce Adina a luat decizia, Andreea s-a alăturat rapid și Bogdan, soțul Adinei, a completat echipa. A urmat o lungă etapă de documentare, iar după ce au găsit spațiul din Dorobanți, o etapă a planurilor de amenajare și a designului. Nu handmade de echipa The Beer Institute, ci custom made de o echipă întreagă de specialiști – de altfel, așa cum ne-a spus Adina, “Ce vreau să subliniez este că atunci când vrei să iasă ceva bine, trebuie să lucrezi cu experți: noi așa am făcut și suntem foarte mulțumiți de rezultat.” Subscriem!
Primului shop, cosy și intim, deschis în vara anului trecut, i-a urmat în luna februarie cel din Floreasca, la fel de spațios (47 mp), amenajat cu ajutorul aceleiași echipe, dar cu elemente de decor industrial (așa cum poți vedea în fotografia de mai sus), ceva mai fresh și geometric. Ambele shopuri The Beer Institute joacă și rol de pub, așa că, indiferent la care dintre ele ajungi, te poți baza oricând pe echipa de la fața locului pentru “consiliere” dacă ți-e greu să te hotărăști ce vrei să bei. Și n-ar fi de mirare: “legat de branduri, avem cam tot ce se produce în România, beri din diferite orașe precum Cluj, Iași, Buzău, Sibiu etc”, așa cum ne-a spus Adina. Ba mai mult, ai libertatea să votezi împotriva vreuneia dintre etichetele din shop, care nu îți e pe plac și la care ai vrea ca institutul să renunțe (chiar dacă deocamdată nu s-a întâmplat asta). Oricum, așa cum am aflat direct de la sursă, cantitățile sunt mici, așa că se pot vinde în totalitate în 2-3 zile.
Dincolo de preferințele pentru bere care pot modela portofoliul The Beer Institute, la sfârșitul anului trecut, clienții/vizitatorii și-au lăsat amprenta și altfel și au avut șansa de a “intra în echipa” shopului din Floreasca încă dinainte de deschidere. Asta pentru că, în perioada 22 octombrie-22 noiembrie, s-au putut alătura campaniei de crowdfounding “Mână de la mână pentru o bere bună la îndemână” 🙂 . Campania a avut la bază principiul prepay, compus din pachete cu sume fixe alocate pentru bere, pahare, coastere, degustări, ba chiar și un contributers’ wall of fame care există azi în shop. Rezultatul: aproximativ 10.000 de euro care au fost investiți în deschiderea noului shop! Revenind la Made in RO, dacă te întrebi ce să-ți pui pe lista de cumpărat/savurat de la standul The Beer Institute weekendul acesta, te anunțăm să te aștepți…la surprize 🙂 .
Da-da, și noi abia așteptăm! 🙂 Vei cunoaște echipa The Beer Institute în #CartierulFood al Made in RO #13 weekendul viitor, pe 6-7 aprilie, la Impact Hub Bucharest (Splaiul Unirii 165, Timpuri Noi Square, Clădirea 2, etaj 1), de la ora 11:00 la 20:00. Fotografii: prin The Beer Institute |