De la perete arhitectural la dressing și obiect fashion: meet Rummy! Versatil e puțin spus.

Pe scurt, Rummy e un puzzle cu până la 10 utilizări extrem de funcționale. Pe larg, însă, e vorba de mult mai mult de atât: un perete arhitectural, modular, cu un design inovator, care poate fi combinat pentru a forma pereți despărțitori, un dressing, mic mobilier pentru casă sau chiar articole de îmbrăcăminte, cu o ambalarea rapidă și ușoară. În plus, designul permite transformarea dressingului într-un articol de îmbrăcăminte, geantă sau mic mobilier pentru depozitare. Sună a vrăjitorie, dar nu este :). Mai ales că a și câștigat de curând competiția Worth Partnership Projects. 

Echipa Rummy e compusă din designerul Simina Filat (lider de proiect, foto sus), arhitectul dr. Emil Ivănescu și arhitectul Min Hong (Novum- Franța).

Realizat cu grijă din material moale și cu o formă modulară și multifuncțională, care permite co-participarea creativă a unei întregi comunități, ”Rummy” are inclusă componenta de comunicare digitală, creând un val de ”interes cultural”. Fiecare persoană implicată devine instantaneu creator, cu instrumente și limbaj de exprimare oferite de sistemul ”Rummy”. Piesele și accesoriile auxiliare pot să multiplice sensurile piesei și să îi dea unicitate.

Rummy

Dacă te întrebi de unde vine numele proiectului, da, are o legătură cu jocul de societate omofon 🙂 . Dar nu doar atât: potrivit autorilor Rummy, numele a fost ales prin alăturarea cuvintelor „room” (camera), Roomies (colegi de locuință, care își împrumută deseori lucrurile unul altuia) și „Remy” (joc de societate) 🙂 .RummyWorth Partnership Projects este unul dintre cele mai prestigioase medii de promovare, depistare și de susținere a creativității autentice, pentru nevoile noii economii. Presupune strategii și modele inedite de afaceri, bazate pe creativitate, inovație, sustenabilitate, noi tehnologii și cunoaștere.

Rummy

Procesul de evaluare și selecție a proiectelor câștigătoare a avut loc pe 1 și 2 martie 2019, în Orașul Artelor și Științei din Valencia. Competiția a reunit 183 aplicanți, dintre care au fost aleși 65 de cîștigători, care, în termen de nouă luni, vor lansa pe piață produsele. Valoarea financiară a parteneriatului Ruumy-Worth se ridică la suma de 60.000 euro.

Fotografii: prin Simina Filat

Leave a Reply

Facebook IconTwitter IconVisit Our Instagram FeedVisit Our Instagram Feed